Skocz do zawartości

Rutus solaris-Proszę o pomoc.

lina_90

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam. Mam wielką prośbę do posiadaczy tego sprzetu. Bardzo bym prosił by ktoś z kolegów podał swojego maila czy gg ponieważ kupilem wczoraj solariska, wczoraj otrzymałem paczkę i mam doslownie kilka pytan odnosnie ustawień i działania sprzetu. Z góry serdecznie dziękuję.

pzdr.
Napisano
No więc tak. Wczesniej mialem już wykrywacz 2 lata. Wiec nie jestem calkiem ,,zielony'' w tym temacie. Gdy wlaczam solariska i na trybie statycznym z dyskryminacją chce ustawic poziom dysk. w tym celu zblizam go do ziemi na wysokosc mniej wiecej taka na jakiej bede szukał. Ustawiam na poziom 2 (odrzuca srubki itp. lapie monetki. czy dobrze ustawiam na kolor?) I w momencie gdy uniose wykrywacz nieco wyzej np na wysokosc 30 cm zaczyna piszczec. Czemu tak się dzieje? Drugie pytanie jaki jest zasieg wykrywacza na tym trybie? Nastepne pytanie. Czy chodzil ktos na trybie mix? Jak sie go sprawdza i co trzeba przede wszystkim dostroic w nim? 3 pytanie. Na ktorym poziomie dyskr.(tryb statyczny i dynamiczny) moglbym z powodzeniem szukac np: sterty lusek w okopie?Jak narazie ,,obczailem'' tylko tryb stat.zdyskryminacja. Ale chcialbym tez poszukac na innych trybach. Moim glownym problemem jest dostrojenie dyskryminacji. I czy aby pracowal stabilnie powinienem pokretlo czulosci zmiejszyc o polope? no i jak to wplynie na zasieg? Glownie chodzi mi o to by wykrywacz mial jakn najwiekszy zasieg wiec jaki tryb polecacie na militarke?
Wlasnie dlatego ze mam tak wiele pytan chcialem to zalatwic na priv :)Wykrywacz mam od bardzo niedawna jak wspomnialem dlatego mam tak wiele pytan. Jutro postaram się wrzucic w ,,naszych odkryciach'' pierwsze znaleziska.
Napisano
piszesz, że masz Solarka od wczoraj
moja rada, posiedz troche nad instrukcją do niego, a na pewno na kilka pytań sam sobie odpowiesz

jak Ci Kolega jaco25 dobrze radzi, zacznij od kopania na Dynamiku - jest łatwiejszy, a zasieg przyzwoity