Skocz do zawartości

jaki wykrywacz na ziemie gliniastą???

jigga

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam.
Jestem kopletnnie zielony, wiec prosze o odpowiedz: Jaki wykrywacz polecicie do szukania na ziemi gliniastej(miszkam na południu). Mam teren na którym kilkaset lat temu były ceglarnie, karczma i kuznia(więc może jakąieś monetki sie wysypią) jednak pozniej chciałbym sie skupić na militarce. Dysponuje 1200pln, wykrywacz koniecznie musi być nowy.
bardzo prosze o pomoc
Napisano
Do poszukiwań w ziemi gliniastej potrzebny jest bardzo silny wykrywacz z dostrajaniem do gruntu i cewką wide scan" 2D.
Napisano
Oj jigga przepraszam Cię bo zamyśliłem się o tej Twojej glince i zagalopowałem - oczywiście w tych granicach cenowych nie ma mowy o tych sprzętach:(
Nie będzie łatwo niestety. Rozważyłbym jednak używane sprzęty..

Pozdrawiam

VW
Napisano
Bardzo dziękuję za pomoc.
Zdecydowalem się nabyć solarisa, choć brałem pod uwagę także F2- lecz z racji tego że to jest nowość- cięzko o jakieś szersze i rzetelne opisy.
Używanego sprzętu nawet nie brałem pod uwagę, gdyż moje ,,wspaniałe ręce,, załatwiły już nie jeden telefon komórkowy i nie chce teraz ryzykowac :)
pozdrawiam
Napisano
uuu lipa, na nowego Solarisa trzeba czekać ok miesiąca, Mam jeszcze jedno pytanie: Czy wszystkie wykrywki wymienione wczesniej maja dostrajanie do gruntu??
Napisano
Z wymienionych wcześniej wykrywaczy, to Fisher F4 posiada strojenie do gruntu. Ale na niego też będziesz musiał poczekać bo w V... też nie mają na magazynie.
Napisano
Poza tym nie wiem dlaczego boisz się kupić używanego Solarisa??? To nie jest jakiś bardzo awaryjny sprzęt, a na Allegro znajdziesz używki jeszcze na gwarancji, a i serwis pogwarancyjny jest tani i sprawny. Ja chodzę teraz na używanej Ultrze 2 (jeszcze na gwarancji do maja) i nie mam z nią żadnych problemów.
Napisano
w sumie masz racje, ale przeglądając uzywki trafiłem jeszcze na taki sprzęt:
http://allegro.pl/item330719118_fisher_f4_3_cewki_praktycznie_nowka_okazja.html