Gość Napisano 16 Styczeń 2004 Share Napisano 16 Styczeń 2004 Proszę o pomoc w identyfikacji bagnetu. Wydaje mi sie, ze to może być manlicher ale chyba się myle, nie mam doświadczenia w identyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Styczeń 2004 Share Napisano 16 Styczeń 2004 Proszę o pomoc w identyfikacji bagnetu. Wydaje mi sie, ze to może być manlicher ale chyba się myle, nie mam doświadczenia w identyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucas Napisano 19 Styczeń 2004 Share Napisano 19 Styczeń 2004 India to w takim razie co to za wzór bo powoli zaczynam sie gubić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
India Napisano 18 Styczeń 2004 Share Napisano 18 Styczeń 2004 Cze Bjar.Zauwazyles - co napisalam nizej? Ze nawet wzor 90, na ktory powolal sie Pan Marek. Spojrz dokladnie na glownie- wlasnie 88 i 90 maja takie ostrze jak ten zaprezentowany.Tyle ze on jest nieco pokrecony:):):) Znaczy przerobiony przez jakiegos magika.Dla porownania- wkleje Ci wz.90 i reszte krotkich austriakow-wz 95 i 88 zebys mogl porownac wyglad glowni.A jak wyglada 88 - to chyba wiem :):):)Pozdro India. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
India Napisano 18 Styczeń 2004 Share Napisano 18 Styczeń 2004 z lewej strony - 2 gorne to wz90,dwa dolne to 88:)a z prawej to chyba widac co to jest..pzdr.india Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaman3 Napisano 16 Styczeń 2004 Share Napisano 16 Styczeń 2004 Pierwsza rada to zaloguj się i dołącz zdjęcie.Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muslim Napisano 18 Styczeń 2004 Share Napisano 18 Styczeń 2004 Hje Hje India, fadne te bagneciki i ten Manlicherek też całkiem całkiem ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...