Skocz do zawartości
  • 0

Co to za bagnet.

Gość Lucas

Pytanie

Proszę o pomoc w identyfikacji bagnetu. Wydaje mi sie, ze to może być manlicher ale chyba się myle, nie mam doświadczenia w identyfikacji.

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w identyfikacji bagnetu. Wydaje mi sie, ze to może być manlicher ale chyba się myle, nie mam doświadczenia w identyfikacji.

Cze Bjar.
Zauwazyles - co napisalam nizej? Ze nawet wzor 90, na ktory powolal sie Pan Marek.

Spojrz dokladnie na glownie- wlasnie 88 i 90 maja takie ostrze jak ten zaprezentowany.Tyle ze on jest nieco pokrecony:):):) Znaczy przerobiony przez jakiegos magika.

Dla porownania- wkleje Ci wz.90 i reszte krotkich austriakow-wz 95 i 88 zebys mogl porownac wyglad glowni.A jak wyglada 88 - to chyba wiem :):):)

Pozdro India.

Witam!

Panie Kolekcjonerze Marku Z....

A kiedy to widział Pan- mannlichera wz95 . z ostrzem skierowanym od lufy??? Szanowny Panie - nie bylo - takiego bagnetu.Dziwne, ze kolekcjoner moze sie tak mylic.

A to co widac na fotce- to skrocony wz 88 lub 86 jak kto woli.

Pozdro.India.

Cze Lucas

Niewatpliwie- jest to bagnet skrocony-to widze po fotce...Chociaz nie umiem rozszyfrowac pelnej dlugosci- u mnie nie widac cyferek z miarki na kompie.Albo..nie umiem powiekszyc zdjatka...

To co pokazales na fotce- wylacznie na podstawie Twoich zdjec- twierdze, że to wzor 90 ( przez wielu kolekcjonerow i przez wiele zrodel - nazywany wzorem 80) w wersji podoficerskiej. To bardzo zadki bagnet.

Jeszcze jedna rzecz przyszla mi do glowy- czy zatrzask, na głowicy jest atrapa czy zamkiem??? Bo nie pokazaleś foty- drugiej strony...Jesli atrapa- to masz bagnet paradny wz 90.

Jezeli jest - pelny zamek to bojowa 90- tka. Nic- tylko pogratulowac- bo choc hebel":):):)( sorry , za kolekcjonerska gware:) ) To maly rarytasik:):):)

Pozdro.india

Muslim