bartekl23 Napisano 7 Grudzień 2003 Autor Napisano 7 Grudzień 2003 Witam!Mam kilka pytań i niejasności.1)czy na Bzurę trzeba się zapisywać? Jeżeli tak to ile wcześniej.2)jak sprawa wygląda z przydziałem. Czy można sobie wybrać do, którego oddziału (sanitariusze itp.) się należy?3)ile trzeba przyjechać wcześniej nad Bzurę?4)czy są do tego jakieś przygotowania, czy wszyscy improwizują?5)co ładujecie do tornistrów żołnierza piechoty polskiej, bo mój tornister się trochę zapada"...6)czy niektórzy z polskich żołnierzy używają niemieckich mausów?Proszę o pomoc, bo w tej dziedzinie jestem całkowicie zielony...bartekl23