Skocz do zawartości

>>>>Pytania o Bzurę - rekonstrukcja.<<<<

bartekl23

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam!

Mam kilka pytań i niejasności.

1)czy na Bzurę trzeba się zapisywać? Jeżeli tak to ile wcześniej.
2)jak sprawa wygląda z przydziałem. Czy można sobie wybrać do, którego oddziału (sanitariusze itp.) się należy?
3)ile trzeba przyjechać wcześniej nad Bzurę?
4)czy są do tego jakieś przygotowania, czy wszyscy improwizują?
5)co ładujecie do tornistrów żołnierza piechoty polskiej, bo mój tornister się trochę zapada"...
6)czy niektórzy z polskich żołnierzy używają niemieckich mausów?

Proszę o pomoc, bo w tej dziedzinie jestem całkowicie zielony...

bartekl23
Napisano
1. Trzeba, w tym roku niestety nie przyjmujemy uczestników bez wcześniejszego zgłoszenia. A o ile wcześniej to dowiesz się chocby z Odkrywcy - będzie info.
Niestety w tym roku nie będa mogli uczestniczyć koledzy, którzy nie zgłoszą wcześniej swojego udziału, a po prostu przyjadą w dniu pokazu.

2. Najlepiej zapisać się do którejś z grup rekonstrukcyjnych wchodzących w sklad Stowarzyszenia. Wtedy jestes na bieżąco z informacjami, a i przydział jest ci znany. Dlatego sprecyzuj co cię interesuje , a na pewnoi znajdziemy grupe dla Ciebie

3. Bzura odbywa się w przyszłym roku od piątku do niedzieli ( rekonstrukcja jest w niedzielę) . Trzeba być w piątek do południa.

4. Każda grupa przygotowuje sie osobno na spotkaniach w ciągu całego roku. W czasie zlotu sobote przeznaczamy na ćwiczenia i zgranie całości, aby w niedzielę przeprowadzić rekonstrukcję.

5. Różnie, koce, gabki, , musze spytać kogos z piechoty :)

6. Staramy sie żeby każdy używał właściwych kopii uzbrojenia i wyposażenia. Ale nie zaręczę, że na ostatniej imprezie nie było jakiś odstępstw. Dlatego możliwe, że ktoś grający polskiego piechura nie używał kopii niemieckiego Mausera.

pozdrawiam

Jacek akagi" Haber
Zarząd SRH Polski Wrzesień"

kontakt w sprawie
Paweł Jazłowiak" Rożdżestwieński - główny organizator
konikhdj@hot.pl, npk@hot.pl