Mirkoni Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 Witam serdecznie.Po lekturze postów na temat wykrywaczy zgłupiałem" zupełnie.Jestem początkujący, chcę szukać monet, odznaczeń i innych kolorków.Zależy mi na zasięgu, i nie chcę kopać złomu.Prostota w obsłudze też wskazana.Ważna sprawa - gdzie są produkowane Tesoro ( czy nie przypadkiem w Chinach).Proszę o podpowiedź.Proszę również aganiaczy" aby mój post pozostawili w spokoju.Ważne są dla mnie tylko wskazówki nabyte w drodze doświadczeń przez poszukiwaczy.Pozdrawiam serdecznieMirkoni
beaviso Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Tesoro - fabryka w Prescott, ArizonaMade in USA (by białasy, żółtki, czarnuchy ;)
zyzio_kopaczka Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Co do elektroniki - to z reguły każdy ma jakieś tam własne obserwacje i czasami się one zupełnie wykluczają, ale za to ja mogę zdecydowanie powiedzieć jedno - Rutus ma niesamowity zasięg. Większy niż Tesoro. Pzdr!
Igomas Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Rutus ma niesamowity zasięg. Większy niż Tesoro"Mozliwe,ale na zelazna militarke. Co do monet bym sie poklocil...
wicja1 Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Jeżeli kolorki to zdecydowanie Tesoro.Jeżli czasami naprawdę głęboki zakopik to Solaris.Tesoro to rodowite made in USA".Jakość wykonania bardzo dobra,zwłaszcza rodziny uMax.Pozdrawiam,wicja1.
matiin Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Czesc.Powiem ci tak: jeżeli drobnica to tesoro a militarka to lepiej solaris. Ja wcześniej chodziłem na Ultrze II i nie narzekałem ale chodziłem i na pola, szlaki i lasy. Jedyną wadą Rutusów to dyskryminacja, czasami nie wiadomo o co chodzi. Czy to kolor czy stal. Od roku mam Cibole i jestem szczęsliwy :) Dyskryminacja bardzo dobra, zasięgi też. Na militarke robie wypady i też jest OK. Jak coś więcej chcesz wiedzieć to chętnie pomoge (sam miałem kiedys podobne dylematy).Pozdrawiam.