Skocz do zawartości

Jaki wykrywacz za 1000 zł?

Franz Joseph

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam,
Planuję zakup wykrywacza. Chciałbym aby był uniwersalny (i na monetki i militarkę) oraz żeby była to nówka (żadnych używanych). Jestem zielony w tym temacie, dlatego proszę o pomoc. Wiem że to nie jest duża kwota, ale mam nadzieję że kupię coś odpowiedniego. Mam na razie 3 propozycje:
RUTUS ULTRA II (a może poczekam na III?)
GARRETT ACE 250
MASTER II
Bardzo prosiłbym o opinię tych którzy korzystali z tych wykrywaczy. A może jakiś inny sprzęt za tą cenę? A może dołożyć te 200 zł i zakupić Solarisa?

franciszekjozef@gmail.com
Napisano
Skoro uniwersalny i dobry to poczekaj na następcę Ultry II (o ile będzie ona uniwersalna), albo faktycznie kup Solarisa. Uwaga: Solaris wymaga odrobiny pomyślunku i nabycia doświadczenia.
Napisano
Witam Cię do 1000 zł
na militarke smętek dobre zasięgi słabsza dyskryminacja i jesli jest to twoj pierwszy wykrywacz to bedzie ci cięzko nim pracować nie ma wyswietlacza samemu trzeba go dostrajać
Na monetki Garrett ace 250 mozna powiedziec ze automat masz gotowe kilka programów na wyswietlaczu łatwo jest nim pracować super dyskryminacja łatwa obsługa dobre zasięgi na monetki bardzo polecam po kilku testach w domu z monetami drucikami itp. wiesz jakie masz wybrać ustawienie i co ma odrzucać wykrywacz .
Napisano
Puma, Kolega pytał się o wykrywacz uniwersalny, a Ty wymieniłeś 2 sprzęty, o których można powiedzieć wszystko tylko nie to, że są uniwersalne. Smętek tylko na militaria, a Ace250 tylko na drobnicę, taka jest prawda.
Napisano
witam odnośnie Mastera2, jest pisane o tym sprzęcie,a co jakiś czas, ktoś o to pyta.Garret -kolorek Smętek-militarka(choć i monety też sie trafią) natomiast Master2 nie pasuje do tego zestawienia.Najbardziej wszechstronny jest Rutus. Beaviso odpowiedział Ci,i jest to dobra lokata . pozdrawiam
Napisano