Romo Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2003 cześćNiech mi ktoś podpowie (jestem w tym zielony bo to nie moja działka)jakie modele transporterów włoskich używane były przez Niemców w czasie wojny.Znalazłem trochę części , świadek mówi że to właśnie pojazd włoski.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Romo Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2003 Naprawdę nikt nie wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yoony Napisano 30 Wrzesień 2003 Share Napisano 30 Wrzesień 2003 2 typy transporterow i 6 ciagnikow altyleryjskich + zdobyczne latwiej by bylo gdybyc wrzycil fotki bo tak to zgaduj zgadulaPozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Romo Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2003 chcę sie dowiedzieć czy takowe w ogóle jeździły po Polsce , poznać ich nazwyi modele .Znalazłem pełno części od czegoś takiego i chciałbym poznać jak wyglądało to w całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Romo Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2003 cześćNiech mi ktoś podpowie (jestem w tym zielony bo to nie moja działka)jakie modele transporterów włoskich używane były przez Niemców w czasie wojny.Znalazłem trochę części , świadek mówi że to właśnie pojazd włoski.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sten Napisano 1 Październik 2003 Share Napisano 1 Październik 2003 A jakie masz czesci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Romo Napisano 1 Październik 2003 Autor Share Napisano 1 Październik 2003 klamkę od dzwi ,nakrętki chyba 16 ,tak jakby mocowanko do 20 ,pokrywki na koła ,i masę innych jakieś rurki,drązki ,sporo tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...