Jump to content

Sprawa na Policje -


mirek1973

Recommended Posts

Byc moze wasze wzburzenie bierze sie z jakiejś rodzinnej tradycji denuncjatorskiej , domniemania bezsprzecznej winy - ale nie widze w tym nic zdrożnego że ktos sprzedaje drzwi do bunkra z okienkiem "
po obejrzeniu fotografi moze sie okazac że to drzwi od portierni zajezdni tramwajowej
Link to comment
Share on other sites

Dziękuję, Kolego Parowóz, za wnikliwą analizę naszych drzewek genealogicznych.
Ostatnio spotykam się z tyloma przypadkami bezmyślnego złodziejstwa (począwszy od współczesnych pokryw studzienkowych, na ponadstuletnich żeliwnych krzyżach cmentarnych kończąc), że -choć tradycje denuncjatorskie są mi NAPRAWDĘ obce- podzielam oburzenie i troskę mojego młodszego imiennika.
Właściciel tego dwuznacznego eksponatu zdaje się najlepiej wie, skąd go ma. Oby z portierni zajezdni tramwajowej.
Link to comment
Share on other sites

A Wy znowu. Szedł lasem i znalazł to dlaczego nie miał zabrać do domu? Może najpierw go zapytać skąd to ma a nie... - k..... goscia trza jakos namierzyć. Mirek1973 chyba nie piszesz tego poważnie. Jeśli tak to szkoda mi Ciebie.
.
.
.
.
.
CirrusCX
Link to comment
Share on other sites

tak jestem kapusiem jezeli chodzi o takie sprawy bo mianowicie wkurza...... mnie na maxa pospolite zlodziejstwo i upatrywanie we wszystkim kasy , jezeli kolegom oponentom ktos ukradłby z grobu babci mosiezne napisy zapewne nie skalali by sie denuncjatorstwem na policji , niedlugo nie pozostanie nic dla potomnych bo jakis ,, nieszkodliwy,, cwaniak wysprzeda wam spod tylka nawet stalowe gwozdzie z łóżek
Link to comment
Share on other sites

Darek419 -potwierdziłeś moje najsmutniejsze domysły na temat tej ransakcji". Dzięki za wnikliwość. Kolego CirrusCX - miłej licytacji.
Innych zainteresowanych transakcją odsyłam do kodeksu karnego, na stronę o paserce.
Jeszcze słówko: Gdyby nie mój przyjaciel, denuncjator", jak nazwałby go kol. Parowóz, to w pewnej nagranicznej miejscowości zginęłyby nie tylko metalowe ogrodzenia cmentarne i żeliwne krzyże z poł. XIX w., ale nawet żelazne ankry, spinające mury w opuszczonym, zabytkowym pałacu. Chłopak nadstawia łba w imię swych historycznych zamiłowań, bo nikt mu za to nie płaci!!! A kradzieży dokonuje się na oczach ludzi! (Oczywiście cena złomu nie pozostaje bez znaczenia.) Tam, gdzie denuncjatorów" zabrakło, po XVIII i XIX wiecznych krzyżach na grobach pozostały tylko rozbite, betonowe cokoły.
Link to comment
Share on other sites

moment , chwila,spokojnie.Czy ktoś widział te zdjęcia , albo te drzwi??? Udupić" ?????? a za co ???? Nie przesadzajcie z tym świętym , śmiesznym oburzeniem , niech ktoś zobaczy to zdjęcie.......a poza tym----panowie wymierzający tak szybko wyroki - to jak chcecie udupić"???.liha
Link to comment
Share on other sites

liha... normalnie chyba jako jedyny jesteś tutaj normalny. Wszyscy są podekscytowani. Jak ktoś chce kupić drzwi od bunkra to może śmiało pisac do mnie... tez trzeba je tylko zdjąć z zawiasów... wiszą u mojego WUJA w warsztacie, a jak się tam znalazły to nie mam zielonego pojęcia. Jak czytam wypociny Mirka69 o paserce to się uśmiałem po uszy.. Koleś sprzedaje drzwi a Wy od razu robicie z niego Satanistę od Krzyży.. żenujące. Darek pojedzie ze szwagrem. Ja bym jeszcze wziął całą rodzinę, psa i sąsiadów :]]]]
Link to comment
Share on other sites

No to kurnia zamknijmy całe Aledrogo i Ebaja.No bo w końcu jak gościu handluje bagnetem mobilizacyjnym to złodziej i przestępca.Jak ktoś sprzedaje podziurkowaną polską czy mieniecką ammo to terrorysta.W ogóle dział antyki i kolekcje podlega pod ustawe.Przecież opisy są wyrażne.Wykopany na pozycji....
A handel wykrywaczami?No kurnia ludzie rozumku wam trzeba.Znależli sie nagle dziewice".Ja łamię ustawe?OK jest pięknie.Inny łamie ustawe?Ukrzyżuj go Ukrzyżuj go..Rozwagi Panowie.I pomyślunku życzę.
Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

http://www.allegro.pl/item134388413_drzwi_do_bunkra.html


no to ciekawe kolezka chce zamknac tamta aukcje i otworzył nowa ze zdjeciami -ok ale dlaczego na poprzedniej nie wyjasnil skad sa drzwi - ze zdjec wynika ze raczej drzwiczki sa nie jego ale sa czescia jakiejs budowli lub cos w podobie a to juz nie jest chyba normalna sprzedaż
Link to comment
Share on other sites

Witam was wszystkich. Widze ze coniekturym ladnie sie w glowach pomieszało... Te drzwi nie sa czescia zadnego budynku. Leza na podwówku mojego pradziadka prawdopodobnie od czasow wojny. Nie jestem zadnym zlodziejem i wypraszam sobie takie spekulacje na moj temat. LEON286
Link to comment
Share on other sites

PO 1.
Szanowny Panie z data w nicku... bez urazy ale widze ze masz za daleko do swoich szarych komórek zeby wypowiadac sie na moj temat na forum.

PO 2.
Jesli mowa o policji to uwazaj bo sa rowniez przepisy dotyczace zniesławienia i obrazania wrecz oczerniania tymbardziej ze w gre wchodzi publiczne forum...

PO 3.
Te drzwi nie zostały znikąd ukradzione (juz zreszta na ten temat pisalem) i mozesz powiadomic o tej aukcji nie tylko policje ale nawet FBI a nawet Papieza ktory pewnie bardzo sie tym przejmie bo przeciez jestem wg Ciebie złodziejem cmentarnym...

PO 4. Żal mi Ciebie...



Oby wiecej takich ludzi jak cirrusCX

Z wyrazami glebokiego współczucia dla rodzin co niektorych- LEON286
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information