Guest Posted September 23, 2003 Share Posted September 23, 2003 Witam jestem początkujący i wybieram sie na łowy z wykrywaczem do lasu.Mam pytanie czy potrzebuje jakiegos pozwolenia od lesniczego , a jesli nie zwruce sie do niego to czy mi cos grozi czy tylko mnie wyrzuci z lasu.Ach czy takie pozwolenie jest płatne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 23, 2003 Share Posted September 23, 2003 Teoretycznie tak, ale różnie to bywa, mogą ci nie pozwolić. A jak już kopiesz, to mogą ci mandat wlepić i sprzęta zabrać. Poczytaj trochę forum.Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mab1978 Posted September 23, 2003 Share Posted September 23, 2003 Zabrać wykrywkę?? Niby z jakiej racji? Leśniczy i Straż Leśna nie ma takich uprawnień... Czy komuś ktoś zabrał wykrywke w terenie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolas Posted September 23, 2003 Share Posted September 23, 2003 Z tego co na własnej skórze przezyłem to praktycznie zawsze lesniczy zgadza sie nie robiąc problemu - tylko mu trzeba jakiś dobry tekst wcisnąć - kolega zawsze ładuje dobry tekst że jest ze zabazpieczy las za friko ... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 23, 2003 Share Posted September 23, 2003 a mnie cholera bierze bo słyszałem przed chwilą we wiadomościach, że o ile dobrze usłyszałem to od przyszłego roku trzeba będzie latać za jakimiś pozwoleniami na każdy wypad z wykrywaczem!!!! ; polityków chyba trawi jakaś dziwna choroba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 24, 2003 Share Posted September 24, 2003 Dziekuje wszystkim za odpowiedz a jakie wysokosci mandatow są realne?czy ktos juz dostał mandat i czy maja prawo odebrac wykrywke? Link to comment Share on other sites More sharing options...