Skocz do zawartości

pytanie pozwolenie

Gość miro

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam jestem początkujący i wybieram sie na łowy z wykrywaczem do lasu.Mam pytanie czy potrzebuje jakiegos pozwolenia od lesniczego , a jesli nie zwruce sie do niego to czy mi cos grozi czy tylko mnie wyrzuci z lasu.Ach czy takie pozwolenie jest płatne.
Napisano
Teoretycznie tak, ale różnie to bywa, mogą ci nie pozwolić. A jak już kopiesz, to mogą ci mandat wlepić i sprzęta zabrać. Poczytaj trochę forum.
Pozdrawiam
Napisano
Z tego co na własnej skórze przezyłem to praktycznie zawsze lesniczy zgadza sie nie robiąc problemu - tylko mu trzeba jakiś dobry tekst wcisnąć - kolega zawsze ładuje dobry tekst że jest ze zabazpieczy las za friko ... :)
Napisano
a mnie cholera bierze bo słyszałem przed chwilą we wiadomościach, że o ile dobrze usłyszałem to od przyszłego roku trzeba będzie latać za jakimiś pozwoleniami na każdy wypad z wykrywaczem!!!! ; polityków chyba trawi jakaś dziwna choroba
Napisano
Dziekuje wszystkim za odpowiedz a jakie wysokosci mandatow są realne?czy ktos juz dostał mandat i czy maja prawo odebrac wykrywke?
Napisano