Skocz do zawartości

Samolot do rekonstrukcji - gotowy i w Polsce


okaul

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześc,

Jak obiecałem - połowa sierpnia i jestem tutaj.
Przemalowany. Ale już mam nowe szachownice na spód -bardziej 'wrześniowe' bez białych pól. Emmm... i jest jeszcze znak 141 eskadry (bo dużo białego i mi sie podobał)
Samolot dostał w zasadzie malowanie L-crafta z WWII, ale do Września tez się, mam nadzieję, nada. Tulaki nie latały w '39 i jesteśmy na -jak to okreslił G.Czwartosz - a poletku samych umowności".

Chłopaki - mogę dla Was polatać... zapraszajcie, kontaktujcie sie (600 469 016).

Pierwszy lot ekonstrukcyjny" - w Iłży, (bo najszybciej), nastepne wg zyczeń poszczególnych GRH. Moge na życzenie zmienić oznaczenia - koszt nowego kpl. wydruku znaków to ok 500-600 pln.

Teraz tak - zasady:
1. latam zawsze wg przepisów czyli nie nizej niż 150 m nad ziemią (ale zawsze moge zejść niżej obejrzeć ew. lądowisko ;-)

2. Nie wolno mi wykonywać żadnych zrzutów -sorry

3. Latam najwyżej za paliwo - 15l/h -nie wolno mi (i nie chcę) brać żadnych pieniędzy. Stacjonuję w Piotrkowie Trybunalskim, predkość przelotowa to ok 100km/h, zasięg max 300 km (ale zawsze moge podlecieć do jakiegoś aeroklubu, i z tamtad na konkretne miejsce)

4. Moge wylądować - ale najpierw MUSZĘ obejrzeć teren osobiście (bo lubie i swoją maszynę i swój chudy tyłek ;-). Nie ma wyjątków... Bezpieczenstwo i Higiena w Locie (BHiL) przede wszystkiem. Moje, uczestników i widzów.

5. Łaczność z ziemią" mile widziana, mam możliwośc podłączenia obok radiostacji lotniczej (AM, emisja A3E, pasmo lotnicze) - radiostacji 70 cm (433 Mhz), pożyczonej od kumpla. 2m (144MHz tez pewno by się dało pożyczyć)

6. Latam przy widzialności 3 km i podstawie chmur nie niższej niż 300m i sile wiatru do 12 m/s. Jeśli nie ma warunków meteo - sorry, siła wyższa.

6. Nie wlatuję w obszary lotnisk kontrolowanych, strefy zabronione, etc. Więc nie wszedzie da się polecieć.

7. Mogę zabrać jakąś osobę na pokład, możemy wyfotografowac rekonstrukcję z góry. Mam okienko fotograficzne po stronie pasażera. Kwesia uzgodnienia szczegółów.

pozdro naziemnym

Kuba Myśluk

Napisano
Wielki szacunek dla Ciebie. Mysle, ze dzieki takim ludziom jak Ty, Polska rekonstrukcja bedzie rosła w siłę i bedzie jeszcze lepsza. Pozdrawiam i do zobaczenia w Iłzy
Napisano
Przepiękne to latadełko!

Masz Kuba rację, że BiHL na pierwszym miejscu, a dopiero potem inne rzeczy. Jak ja się uczyłem latać, to debile w moim pokoju hotelowym nawalili się najpierw wódą, potem doprawili aftershave'ami", gdy wóda się skończyła, i zaczęli się zakładać, kto komu zrobi kołem kreskę na skrzydle - oczywiście następnego dnia w powietrzu. Do dziś mi się to śni. Rozstrzeliwałbym takich kretynów jak Felek Dzierżyński.

Przepiękne to latadełko!!
Miałem w swoim życiu czas, że pisałem serie artykułów o reenactingu, ale teraz z tym samolotem to już to wszystko wchodzi na takie poziomy, że chyba znowu coś zacznę pisać.


Gratulacje i pozdrowienia :-)

G.
Napisano
Kurdę, czerwienię sie...

Ale bez przesady - to tylko przemalowany ultralight. Takie poziomy" rekonstrukcji to by były -jakbym zrobił taką na przykład P11 w skali 7/8...

Jutro wrzucę nowe szachownice na spód (te bez białych pól) bo stare mi coś za bardzo LWP zalatywały. Samolot musi tez dostać godło eskadry (wybrałem 141) -nawet nieco wieksze niż normalne bo musze być widoczny w ormalnym" lataniu. (BHiL -uber alles). Może jeszcze zdązą dzisiaj wyciąc nową rejestrację boczną -mysle dać ją czerwoną i czcionką podobną do numerow ewidencyjnych. I tak musze rejestrację przesunąć do usterzenia...

1. Czy godła eskadry były malowane symetrycznie po obu stronach kadłuba? Tzn - na przykład czy ta gąska z godła 141 miała dziób zawsze skierowany do silnika?

2. ktos wie jakie kody podskrzydłowe miała 141 eskadra? Się mi 'P, kojarzy...
Jak się da - to wrzuce numery podskrzydłowe jeszcze.

pzdrw

k
Napisano
Na Bzurze będę - mam nadzieję.

No i palnąłem babola... 141 eskadra była w składzie 4 pułku - wiec się jej litera T należy. A własnie wyciąłem P... No nic, na Iłżę polece z samą 11 pod skrzydłem
Napisano
Witam.
Szkoda, że w niedzielę uziemiła Cię pogoda, ale wiem co znaczy siedzieć na ziemi i patrzeć w chmury.
Jeśli wybierasz się na rekonstrukcję bitwy pod Kockiem, to zapraszam na lotnisko Radawiec (EPLR). Proponuję hangar, zakwaterowanie i wyżywienie oraz obsługę techniczną (PL-11097-MML-05).
Zużywasz 15 dm3/h, ale Avgas czy samochodową?
Pozdrowienia - Szarubek
Napisano
Szlag by tę pogodę trafił...
Jeden kolega wracając z Iłży trafił na tą burzę samochodem, skutek - tak go zalało że musiał korzystac z pomocy drogowej...

Ale dziękuję, dziękuję, z przyjemnością się przelecę na Radawiec. Nawet niekoniecznie na rekonstrukcję.
Korespondowałem z Kimś od Kocka, moje zgłoszenie aktualne.
Latam na samochodową, (jak robiłem silnik to specjalnie modyfikowałem stopień sprężania i wyprzedzenie zapłonu pod paliwo z LO ok 95).

Wieczorem wrzucę zdjęcie aktualnego malowania w barwach 141 eskadry - w pracy mam zdjęcia w pełnej rozdzielczośći.

pzdrw

K
Napisano

Revolt - nie ma sprawy, powiedz tylko gdzie i kiedy.
Fajny macie teren do latania, całkiem miło się też wgniatało Was w ziemię na ćwiczeniach... ;-).

No to tak wyszło to malowanie a'la 141 eskadra

Napisano
Moje zaproszenie na Radawiec aktualne jest oczywiście w każdym terminie. Kontakt na priva szarubek@wp.pl lub telefon 505 078 475. Nie ma tak zapchanego hangaru, żeby się jeszcz jeden samolot nie zmieścił.
Pozdrawiam - Szarubek

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie