Skocz do zawartości

Samolot do rekonstrukcji - gotowy i w Polsce


okaul

Rekomendowane odpowiedzi

Cześc,

Jak obiecałem - połowa sierpnia i jestem tutaj.
Przemalowany. Ale już mam nowe szachownice na spód -bardziej 'wrześniowe' bez białych pól. Emmm... i jest jeszcze znak 141 eskadry (bo dużo białego i mi sie podobał)
Samolot dostał w zasadzie malowanie L-crafta z WWII, ale do Września tez się, mam nadzieję, nada. Tulaki nie latały w '39 i jesteśmy na -jak to okreslił G.Czwartosz - a poletku samych umowności".

Chłopaki - mogę dla Was polatać... zapraszajcie, kontaktujcie sie (600 469 016).

Pierwszy lot ekonstrukcyjny" - w Iłży, (bo najszybciej), nastepne wg zyczeń poszczególnych GRH. Moge na życzenie zmienić oznaczenia - koszt nowego kpl. wydruku znaków to ok 500-600 pln.

Teraz tak - zasady:
1. latam zawsze wg przepisów czyli nie nizej niż 150 m nad ziemią (ale zawsze moge zejść niżej obejrzeć ew. lądowisko ;-)

2. Nie wolno mi wykonywać żadnych zrzutów -sorry

3. Latam najwyżej za paliwo - 15l/h -nie wolno mi (i nie chcę) brać żadnych pieniędzy. Stacjonuję w Piotrkowie Trybunalskim, predkość przelotowa to ok 100km/h, zasięg max 300 km (ale zawsze moge podlecieć do jakiegoś aeroklubu, i z tamtad na konkretne miejsce)

4. Moge wylądować - ale najpierw MUSZĘ obejrzeć teren osobiście (bo lubie i swoją maszynę i swój chudy tyłek ;-). Nie ma wyjątków... Bezpieczenstwo i Higiena w Locie (BHiL) przede wszystkiem. Moje, uczestników i widzów.

5. Łaczność z ziemią" mile widziana, mam możliwośc podłączenia obok radiostacji lotniczej (AM, emisja A3E, pasmo lotnicze) - radiostacji 70 cm (433 Mhz), pożyczonej od kumpla. 2m (144MHz tez pewno by się dało pożyczyć)

6. Latam przy widzialności 3 km i podstawie chmur nie niższej niż 300m i sile wiatru do 12 m/s. Jeśli nie ma warunków meteo - sorry, siła wyższa.

6. Nie wlatuję w obszary lotnisk kontrolowanych, strefy zabronione, etc. Więc nie wszedzie da się polecieć.

7. Mogę zabrać jakąś osobę na pokład, możemy wyfotografowac rekonstrukcję z góry. Mam okienko fotograficzne po stronie pasażera. Kwesia uzgodnienia szczegółów.

pozdro naziemnym

Kuba Myśluk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepiękne to latadełko!

Masz Kuba rację, że BiHL na pierwszym miejscu, a dopiero potem inne rzeczy. Jak ja się uczyłem latać, to debile w moim pokoju hotelowym nawalili się najpierw wódą, potem doprawili aftershave'ami", gdy wóda się skończyła, i zaczęli się zakładać, kto komu zrobi kołem kreskę na skrzydle - oczywiście następnego dnia w powietrzu. Do dziś mi się to śni. Rozstrzeliwałbym takich kretynów jak Felek Dzierżyński.

Przepiękne to latadełko!!
Miałem w swoim życiu czas, że pisałem serie artykułów o reenactingu, ale teraz z tym samolotem to już to wszystko wchodzi na takie poziomy, że chyba znowu coś zacznę pisać.


Gratulacje i pozdrowienia :-)

G.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurdę, czerwienię sie...

Ale bez przesady - to tylko przemalowany ultralight. Takie poziomy" rekonstrukcji to by były -jakbym zrobił taką na przykład P11 w skali 7/8...

Jutro wrzucę nowe szachownice na spód (te bez białych pól) bo stare mi coś za bardzo LWP zalatywały. Samolot musi tez dostać godło eskadry (wybrałem 141) -nawet nieco wieksze niż normalne bo musze być widoczny w ormalnym" lataniu. (BHiL -uber alles). Może jeszcze zdązą dzisiaj wyciąc nową rejestrację boczną -mysle dać ją czerwoną i czcionką podobną do numerow ewidencyjnych. I tak musze rejestrację przesunąć do usterzenia...

1. Czy godła eskadry były malowane symetrycznie po obu stronach kadłuba? Tzn - na przykład czy ta gąska z godła 141 miała dziób zawsze skierowany do silnika?

2. ktos wie jakie kody podskrzydłowe miała 141 eskadra? Się mi 'P, kojarzy...
Jak się da - to wrzuce numery podskrzydłowe jeszcze.

pzdrw

k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Szkoda, że w niedzielę uziemiła Cię pogoda, ale wiem co znaczy siedzieć na ziemi i patrzeć w chmury.
Jeśli wybierasz się na rekonstrukcję bitwy pod Kockiem, to zapraszam na lotnisko Radawiec (EPLR). Proponuję hangar, zakwaterowanie i wyżywienie oraz obsługę techniczną (PL-11097-MML-05).
Zużywasz 15 dm3/h, ale Avgas czy samochodową?
Pozdrowienia - Szarubek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szlag by tę pogodę trafił...
Jeden kolega wracając z Iłży trafił na tą burzę samochodem, skutek - tak go zalało że musiał korzystac z pomocy drogowej...

Ale dziękuję, dziękuję, z przyjemnością się przelecę na Radawiec. Nawet niekoniecznie na rekonstrukcję.
Korespondowałem z Kimś od Kocka, moje zgłoszenie aktualne.
Latam na samochodową, (jak robiłem silnik to specjalnie modyfikowałem stopień sprężania i wyprzedzenie zapłonu pod paliwo z LO ok 95).

Wieczorem wrzucę zdjęcie aktualnego malowania w barwach 141 eskadry - w pracy mam zdjęcia w pełnej rozdzielczośći.

pzdrw

K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie