tomekm Napisano 8 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2003 Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc w identyfikacji tej odznaki? Dopiero zaczynam, jest to moje pierwsze znalezisko i jestem zupełnie zielony w tych sprawach.wymiary: 17x20mm. Z góry dziękuje za wszystkie odp. i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekm Napisano 8 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2003 Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc w identyfikacji tej odznaki? Dopiero zaczynam, jest to moje pierwsze znalezisko i jestem zupełnie zielony w tych sprawach.wymiary: 17x20mm. Z góry dziękuje za wszystkie odp. i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekm Napisano 8 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2003 A to druga strona.Co to oznacza? GES. GES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg83pp Napisano 8 Wrzesień 2003 Share Napisano 8 Wrzesień 2003 Witam !Według mnie to odznaka Deutche Rote Kreuz ( chyba tak to się pisze), czyli niemiecki czerwony krzyż PozdrawiamGrzesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesio Napisano 8 Wrzesień 2003 Share Napisano 8 Wrzesień 2003 Deutsches Rotes Kreuz, w skrócie DRK. :-)A Ges.Ges. (skracane także np. Ges.Gesch.) to Gesetzlich Geschuetzt = wzór zastrzeżony, umieszczane toto było na wyrobach oryginalnego producenta w okresie trwania ochrony patentowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekm Napisano 8 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2003 Dzieki za pomoc. Wiecie moze w jakim miejscu byl umieszczany ten znaczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...