Guest Posted September 8, 2003 Share Posted September 8, 2003 Mniej więcej sprawdź, aby to nie było BMW (Sachara), wyprodukowana w ZSRR,na potrzeby armii rosyjskiej. Takich replik wyprodukowano ok. 100 tyś i wiele ich jeszcze jeździ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyrograf15 Posted September 8, 2003 Share Posted September 8, 2003 Do X 2tyś za ładne M72 to też OK. M72 to pomału rarytas. Sam szukam kilku części emki i od roku bez skutku, wygineło???!!! np. uszy do lampy a do dkw mam kilka kompletów.Wojtek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozzer Posted September 9, 2003 Author Share Posted September 9, 2003 BBasia nie moge na priv napsiac do ciebie bo maila nie ma twojego :) napisz do mnie na frozzer@14.pl prosze podaj numer tel to pogadamy, to nie ja kupuje a znajomy, dzis mial po niego jechac wiec prosze o szybki kontakt :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2003 Share Posted September 9, 2003 pytanie do Cyrograf15czy poza BMW , Zundappami i ruskimi boxerami rozruzniasz jeszcze jakieś marki motocykli ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyrograf15 Posted September 9, 2003 Share Posted September 9, 2003 W pewnym stopniu. Aktualnie posiadam 7(różne marki)Wojtek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2003 Share Posted September 9, 2003 no to nie za wiele .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2003 Share Posted September 9, 2003 do Cyrograf15chcesz pogadac na temat dekawek na priw?cenie sobie kontakt z osobami ktore sa w temacie.jest to moja ulubiona marka.bruno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozzer Posted January 7, 2004 Author Share Posted January 7, 2004 tutaj jest wiecej zdjec tego mojego" motoru http://frozzer.webpark.pl/dkw.htmjuz jest kupiony, powiedzcie ile na oko jest wart, za ile mozna sprzedawac z pocalunkiem w rekepowiem jedno, chodzi pieknie, jak i rownie pieknie wyglada :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 No, fajny motorek ;-). Ja też mam MZ-tkę (na wahaczu z przodu) i jestem zadowolony (taki tańszy ersatz DKW dla niezrientowanych).Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monsun Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 No Frozzer, motorek Ci się ładny trafił! Ciekaw jestem ile za niego dałeś? Ale to pewnie tajemnica ..:)PozdrawiamMarcin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 Jakich replik X ?,chodziło Ci chyba o MW.Ale jakby niepodobne...Gratuluję ciekawego moto ,i radzę sprawdzić czy aby silnik nie od Jeża. Niezłe trafienie, bo jakby mniej sprzętów stoi po szopach niż choćby kilka lat temu. Weteraniarzom pozostaje zbierać kasę.... Pozdrawiam wszystkich motomaniaków. Właściciel rosyjskiej stajni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozzer Posted January 8, 2004 Author Share Posted January 8, 2004 a czy ktos potrafi stwierdzic jakie czesci sa oryginalne, a jakie nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian Chief Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 No sprzęt jest ciekawy a wartość w tym stanie to ok.3000 no może jeszcze 500:). Części się da poznać ale to trzeba kogoś kto zna się odrobinkę:). Malowanie nie jest na pewno oryginalne, rażą te chromowane wsporniki błotników i kanister po masce. Ale ogólnie sprzęt kompletny i w eksploatacji bardzo przyjemny. Co roku organizują Tramp Motocykli DKW. Taka wycieczka turystyczna...Ja też jestem właścicielem taniego ersatzu z Zchoppau :). Ale nie pisz motor bo ktoś ci powie że też ma...w Trabancie :)))Napisz za ile go wyrwałeś i w jakich okolicznościach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyrograf15 Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 Ładny motorek. Przełącznik świateł i tylnia lapka to WFM ale to detale. Popraw instalacje elektyczną bo za kolorowa i szpeci(orginalnych kabli guma w oplocie nie polecam chyba że nową replike ale to droga zabawa). Koniecznie domaluj szparunki. Jak dałeś do 2000 zł to dobry nabytek o ile są papiery. Wojtek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dykta Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 No, ja już pisałem Frozzerowi co o tym sądzę.Pozdr. Piotrek Link to comment Share on other sites More sharing options...
iglanadon Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 co do orygilnalności części to łatwo rozpoznać gdyz niemal wszystkie są sygnowane (czterema kółkami auto-uniona), ale nie zawsze to widac z pod lakieru, polecam ERSATZTEILE-LISTE - jak jesteś zainteresowany to pisz, bardzo fajnie że masz obudowę licznika - to dośc poszukiwana część w tych motocyklach, siodełko wygląda mi na ruskie, ale ogólnie fajnie sie prezentujegratuluje i pozdrawiamiglanadon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 Ta wajcha na kierowniku po prawej stronie, z cynku bodajrze, jest chyba od jakiegoś polskiego motocykla (mam taką). Natomiast przedni błotnik cienko wygląda (ktoś się nie postarał).No dość tego dołowania.PozdrawiamNatomiast ta moja MZ jest niezawodna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dykta Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 J co masz do przedniego błotnika? Chodzi Ci o jego wykończenie czy oryginalność? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 Chodzi mi o to, że chyba jest niezbyt dobrze wyklepany i pomalowany. Ale może fotka słaba.Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dykta Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 Też mi tak wygląda. Kiepsko położony lakier albo szpachel pod spodem. Tak czy inaczej maszynka godna zainteresowania. Gdybym miał zbędne kilka tysięcy to bym sobie zafundował taką do kompletu z tą którą posiadam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozzer Posted January 9, 2004 Author Share Posted January 9, 2004 peirwszy blotnik jest elegancko gladziutki, to jakis dziwny efekt, ze sprawia wrazenie zle wyklepanego, popatrz na innych zdjeciach jaki jest piekny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 Jesli Panowie by chcieli cos sobie poczytac osacharze"to zapraszam na strone http://www.wehrmachtsgespann.de/Polnisch/pol01.htmA ta DKW-ka ma chyba nie orginalny filtr powietrza, ten chyba jest od IZ-a Planety" co prawda tez 350cm³Pozdrawiam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dykta Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 Nie. Filtr powietrza może być oryginalny. To znaczy nie mogę na 100% stwierdzić tego po zdjęciach, ale konstrukcyjnie jest prawie identyczny jak w Iżu (niewielkie różnice). Różnice polegają na tym że w DKW nie ma grzebienia blachy na górze filtra (przynajmniej nie tak dużego jak w Iżu), są dekielki na sprężynkach w odstojniku i oznaczenia bite na obudowie. Pozdr. Piotrek Link to comment Share on other sites More sharing options...
nz Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 Witam wszystkim.Korzystając z toczącej się tu dyskusji bardzo chętnie nawiazał bym kontakt z osobami które posiadaja pojazdy DKW.Jeżdżę cywilną nz 350,składam nz-350/1 .Wiedzy i kontaktów nigdy nie za wiele.Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dykta Posted January 10, 2004 Share Posted January 10, 2004 Chętnie podzielę się wiedzą. Mam KM200, SB200A i NZ350-1. KM jest na ukończeniu, a SB i NZ na końcowym etapie kompletowania. Na razie na żadnym nie jeżdżę, ale na SB kilka kółek wokół domu zrobiłem zanim rozkręciłem ją do remontu. Mój mail pitus116@wp.pl Jestem z KaliszaPozdrawiam. Piotrek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.