Męczyk Napisano 4 Czerwiec 2006 Autor Napisano 4 Czerwiec 2006 Witam Szanowne Towarzystwo! Studiuję historię na Uniwersytecie Gdańskim. Piszę pracę magisterską na temat zespołowej i indywidualnej (dzięki Samun:>) broni ppanc piechoty w drugiej wojnie światowej. Poszukuje namiarów na instrukcję do Kb Ur. Ponoć jest w CAWie. Prosiłbym o jakiekolwiek informacje na ten temat. Mój mail to meczykowski@gazeta.pl . Za odpowiedź z góry serdecznie dziękuję.
Męczyk Napisano 6 Czerwiec 2006 Autor Napisano 6 Czerwiec 2006 Mea Culpa, chodziło mi o Widdowmakera. za pomyłkę wszystkich zainteresowanych serdecznie przepraszam:)
tiaret Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 wystąp z pismem do WAT'u ...mają sztukę w stanie fabrycznym razem z instrukcją ...PZDR Tiaret