SP17 Napisano 3 Lipiec 2003 Autor Napisano 3 Lipiec 2003 Witam, może zamiast tyle gadać umówimy się np. na sobotę na wspólny wypad.Może być Chwaszczyno ale niekoniecznie. Pozdrawiam i czekam.P.S. wynik dzisiejszego łażenia: srebrna łyżka stołowa, cztery łuski Mauser wz.71 z czego jedna z datą 75, kilka łusek również Mauser ale z końca XIX w. kilkanaście monet(niestety fennigi wojenne), pocisk ołowiany kal. 21mm stożkowy - pójdzie do identyfikacji,zniszczona maska p.gaz. ale nie ta gumowa. W bardzo dobrym stanie jest ten trzon do , którego mocowany był pochłaniacz (prawie 100% farby)oraz oprawy okularów - od tej maski - z sygnaturą i datą. Te ostatnie elementy mogę oddać komuś komu brakują lub ma uszkodzone( jestem z Gdańska). Pozdrawiam.
Dziki Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Ja w sobotę mam czas. Mieszkam w Gdyni i niestety nie mam samochodu :(Zawsze mogę się bujnąć autobusikiem.Dodam tylko ze jestem totalnie zielony, ale z chęcią bym trochę potrenował pod okiem osób które znają sie lepiej odemnie.
Loozak Napisano 4 Lipiec 2003 Napisano 4 Lipiec 2003 A może macie ochotę pochodzić w okolicy plaży na Stogach? Sądząc po ilości dziur to jeszcze dużo tam zostało. Ja jestem z Gdańska ( centrum ) w kwestii kopania jestem lajkonikiem ale merytorycznie i historycznie jestem dobrze przygotowany...Pozdrawiam!