Skocz do zawartości

kupuje wykrywacz. radźcie jaki jest najlepszy i jakie powinien mieć podstawowe dane POMOCY!!

VASILI

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
witam jestem pocczątkującym ,,ODKRYWCą'' chciałbym kupić wykrywacz mertai w miarę dobry i nie drogi.. radźcie jaki kuoić z jakimi danymi i przde wszystkim gdzie.. prosze o pomoc pozdro P.S moze wiecie kto chialby sprzedać??
Napisano
znadz sobie pół dnia albo najlepiej cały z noca wolnego naszykuj sobie czajnik żeby robić sobie kawę zaprzyj się przed kompem i czytaj forum napewno znajdziesz coś co cie interesuje określisz swoje potrzeby jako poszukiwacz a potem zaczniesz dopasowywać ceny i sprzęt mysle ze po jednym dniu bedziesz wiedział czego chcesz ale nie kupuj odrazu czytaj dalej po następnych dwóch dnich bedzisz chciał już czegos innego a po dwóch tygoniach powinieneś już mieć swój typ który z czasem i tak się zmieni. Ja też jestem początkującym nawt nie mam jeszcze wykrywacza bo po co kupować jak sie kopać nie da. ale mam już swój typ jak narazie. a i twoje pytanie na forum jest troszke niefortunne poczytaj stare posty a bedziesz wiedział o co pytać i jak pytać żeby otrzymywać odpowiedzi które ci pomogą w decyzji czy rozterce.a i jeszcze wydaje mi sie że trzeba wiedzeić jak działa wykrywacz jakie są rodzaje tryby pracy czym sie różnią tego nie da się tak odrazu wiedzieć trzeba czasu ale jak to wiesz to nie będziesz zastanawiał sie co wykrywacz widzi a co to może być to juz tylko wrawny poszukiwacz potrafi interpretować, takie mam wnioski.

Pozdrawiam
Dziej
Napisano
wiem o tych trybach pracy itp wiem jaki mniej więxej powinien być chciałem sie poradzić starszych kolegów jaki oni mi radza a jaki ja bym chciał.. zeby porównać i ewentualnie kupić ten najlepszy.. a tak przy okazji najlepiej kupić wykrywacz w zimie bo są tańsze.. odłożyć do szafy i na wiosne odpalić pozdro
Napisano