kigen Napisano 17 Grudzień 2005 Autor Napisano 17 Grudzień 2005 Witam Wszystkich! W szczególności zaś posiadaczy lub osoby, które miały doczynienia z tym wykrywaczem! Mam do dyspozycji takowy ale chciałbym dowiedzieć się kilku szczegółów: - ustawieia np; na monetki.- zasady działania przełącznika FREQ1,FREQ2,FREQ3.- Dostałem ten wykrywacz bez opisu.Może ktoś posiada instrukcję (najlepiej po polsku).- Opine na temat tego sprzętu.Proszę o kontakt na forum lub na emila.Pozdrawiam!kigen
Jacek P Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 O instrukcje zapytaj Proscana, najlepiej na priv. Powinien taka miec. Pzdr!
Martin Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 O instrukcji spróbował bym pogadać z Ranedem vel Denarem, od razu mógł by Ci dać jakieś cenne rady co do strojenia gruntu.Co do ustawień: czułość taka aby nie dawała fałszywych sygnałów, dyskryminacja coś w zakresie Iron- Foil" :)Jedyny problem jaki Cię może spotkać to właśnie GB.Owe tajemnicze FREQ'i to częstotliwośći, jeżeli podzczas poszukiwań jakieś draństwo próbuje wrednie zakłócić częstotliwość na jakiej pracujesz to tym przełącznikiem próbujesz rozwiązać swój problem przełączając się na alternatywną częstotliwość.pzdr.
proscan Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Dla wyjaśnienia.Denar może udostępniać instrukcje, które dla niego tłumaczyłem, ale tylko wraz ze sprzedawanym wykrywaczem.Natomiast na pewno wyjaśni co i jak. Na wykrywaczach Tesoro zna się akurat jak mało kto.Kiedyś VanWorden dawał linka do filmiku, na którym pokazywano jak się stroi Tesoro do gruntu. Poszukaj na forum.Jak to wyglada w instrukcji można poczytać tutaj:http://www.proscan.gliwice.pl/docs/eldoradosample.pdfproscan
wicja1 Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Miałem,miałem.Super sprzęt !!!! Naprawdę będziesz z niego zadowolony. Strojenie do grunty to betka. Gdyby miał większy zasięg i statyczny all metall" tak jak wcześniejszy Bandito,zosyałby moim idolem.Ale i tak myślę,że będziesz zadowolony.Mam nadzieję,że Raned wybaczy mi takie małe,amatorskie,prz........ie się do Tesoro :)Pozdrawiam serdecznie,wicja1.
VanWorden Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Witam!Sprzęcik faktycznie niezły, choć wolę od niego Tejona:)Częstotliwości zaprojektowane bardziej do przełączania gdy obok pracuje inny sprzęt, ale na tej samej częstotliwości..Właściwie przydatne głównie podczas zawodów, czyli u nas nie przydatne:)A tu link do strojenia GB. Po lewej na wolny modem a po prawej na stałe łącze:http://www.tesoro.com/Multimedia-Center.htmlPozdrawiamVW
kigen Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 Dziękuję wszystkim za pomoc!Pozdrawiam!Kigen
Raned Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Instrukcje za których tłumaczenie zapłaciłem będę sprzedawał komu chcę i za ile chcę i proscan nie będzie dyktował mi co mam robić.Przy okazji informuję, że proscan nie jest upoważniony do dokonywania żadnych napraw gwarancyjnych sprzętu przeze mnie sprzedawanego a pogwarancyjne tylko na własne ryzyko klienta.
Jacek P Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Przepraszam, to kto ma do tych instrukcji prawa autorskie? Bo czytalem na stronach Proscana, ze handel tymi instrukcjami jest bezprawny, zas z wypowiedzi Raneda wnioskuje, ze kazdy kto je kupil od Proscana moze je powielac i odsprzedawac.
newb Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Z tego co widzę, Raned zapłacił za usługę tłumaczenia instrukcji a nie za nią samą. Jeśli proscan wykonał tłumaczenie na zlecenie Raneda, to prawa autorskie należą się temu drugiemu.
Raned Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Jacku P to ja zleciłem i zapłaciłem proscanowi za tłumaczenia instrukcjo obsługi do wszystkich instrukcji Tesoro, prawie wszystkich Whites'ów, i starszych modeli Minelaba. Mógłbym otworzyć nawet sklep z tymi instrukcjami gdybym chciałm, a proscan może pisać sobie to co chce na swoich stronach.
Jacek P Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Czyli Proscan sprzedaje instrukcje bezprawnie? Bo gdybym ja zlecil tlumaczowi przetlumaczenie ksiazki i zaplacilbym za to, a potem dowiedzialbym sie ze ten tlumacz oferuje w sprzedazy te ksiazke, to bym sie pewnie zdenerwowal...Tylko dlaczego Proscan napisal, ze mozesz udostepniac instrukcje tylko wraz ze sprzetem? I dlaczego udostepniac" a nie sprzedawac"? Przeciez instrukcja jest nieodlacznym elementem wykrywacza i wraz z nim jest sprzedawana, a nie udostepniana".
proscan Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Denar nie ma mojej zgody na sprzedaż instrukcji bez wykrywacza. Taka była umowa gentelmeńska (symboliczna opłata za tłumaczenie z możliwością powielania, ale tylko wraz z wykrywaczem). Denar nie nabył praw własności do tłumaczenia.Weźmy przykład. Instrukcja do Eldorado zawiera 17 stron tzw. maszynopisu (licząc bez spacji !!!). Proszę sprawdzić ile kosztuje w firmie usługowej takie tłumaczenie? 25zł za stronę, to jest bardzo niska cena (przy tekście specjalistycznym). Wychodzi circa 450zł. Cena ormalna" 40zł (bez opracowania edycyjnego - goły tekst). Wychodzi 760zł.Ile zapłacił Denar ? Kto zgadnie ? *)Każdy sobie może kupować od Denara co chce, na własną odpowiedzialność. Ja nie będę robił awantury. Rozmawiać z takimi osobami jednak też nie będę.proscanPSRada i morał dla wszystkich: umowy gentelmeńskie zawierać tylko z gentelmenami.*) odpowiedź na zagadkę: 80zł.
Raned Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Za wszystkie tłumaczenia płaciłem ciężką złotówką i o umowach dżentelmeńskich nic mi nie wiadomo. W dodatku sfinansowane przeze mnie instrukcje do White'sów i Minelabów bezprawnie zostały udostępnione konkurencyjnej firmie z W-wy i nie robię z tego problemu.Odradzam wszelkie naprawy wykrywaczy w f-mie" Proscan, która nie bierze na siebie odpowiedzialności za wyrządzone przez siebie szkody, jak w przypadku wysłanego ostatnio do naprawy Tejona. Gentelman" miał jeszcze czelność policzyć sobie za tą demolkę sporo kasy a potem się wypiął.
kigen Napisano 19 Grudzień 2005 Autor Napisano 19 Grudzień 2005 Jedyne co zrozumiałem to to, że mogę liczyć na wszystko tylko nie na fachową obsługę przedstawicieli tej firmy w Polsce.Najpierw PROSCAN proponuje mi kupno instrukcji.Następnie RANED wyciąga swoje za i przeciw ..... .Ja jako potencjalny klient mogę się tylko zastanowić nad tym, że jak będę potrzebował (odpukać) pomocy serwisowej to muszę wysyłać sprzęt do producenta. To nie jest zachęcające... na szczęście mogę oddać sprzęt w ciągu 3 miesięcy.Muszę to wziąć pod uwagę .... .VONWARDEN dzięki za namiar na stronę producenta, znalazłem tam wszystko co potrzebowałem, chociaż moja znajomość angielskiego jest ograniczona. Widzę jednak,że po polsku nie można się dogadać.Życzę Wszystkim Zdrówka!!!
Argentum Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 Bardzo brzydko feeee!!! Tak nie wypada!!!
proscan Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 Kigen,W którym miejscu i kiedy proponowałem Ci kupno instrukcji ?Hę ?proscan
Raned Napisano 20 Grudzień 2005 Napisano 20 Grudzień 2005 kigen, proponowałem Ci wszelką fachową pomoc w Polsce mimo, że wykrywacza nie kupiłeś u mnie. To co napisałeś nie jest fair.
Heruss Napisano 20 Grudzień 2005 Napisano 20 Grudzień 2005 Może nie jest fair, ale Kigen pokazał jak to jest w Polsce z Polakami....to samo dzieje się z firmami (jakie reprezentujecie Raned i Proscan), zamiast współpracować skaczecie sobie do gardeł, oj smutne to smutne. PAX panowie PAX.Co do Tesoro (bo od tego ten wątek się zaczął) zrobiłeś słuszny zakup, napewno cię ten sprzet nie zawiedzie, jak bedziesz go odpowiednio traktował.pozdrawiamHeruss
kigen Napisano 20 Grudzień 2005 Autor Napisano 20 Grudzień 2005 Witam!Może nie byłem zbyt dokładny w moim ostatnim komentarzu, za co przepraszam. Jednak sens mojej wypowiedzi mam nadzieje został zrozumiały.Nie chcę z nikim walczyć ani nikogo obrażać czy wtrącać się w układy, które mnie nie dotyczą.PROSCAN proponował mi tylko to co widać na forum. żeczywiście nie proponował mi bezpośrednio kupna instrukcji, jednak wskazywał na swoje prawa do niej.RANED proponował mi na emila pomoc, za co mu podziękowałem.Jednak i on czuje się właścicielem praw do instrukcji.Opis serwisu też jest mało zachęcający do współpracy.Ja tylko prosiłem o pomoc a dowiedziałem się rzeczy, które nie powinny wypływać na forum a powinny zostać załatwione między osobami zainteresowanymi.Życzę Wesołych Świąt!
Raned Napisano 20 Grudzień 2005 Napisano 20 Grudzień 2005 Zapewniam Cię, że nie ma żadnego problemu z serwisem w Polsce, kiedy będziesz go potrzebował zwróć się do mnie.Prostuję, że nie czuję się właścicielem praw do instrukcji a po prostu nim jestem.Przykro mi, że musiałeś czytać o czymś co Cię nie dotyczy, ale druga strona posunęła się o kilka kroków za daleko i to co zostało powiedziane musiało być powiedziane.Jestem pewien, że będziesz w pełni usatysfakcjonowany pracą z Eldorado.Dziękuję za życzenia i także życzę Wesołych świąt.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.