jorg Napisano 21 Listopad 2005 Autor Share Napisano 21 Listopad 2005 witam serdecznie!mam pytanie ,czy coca cola jest dobra na monety?używam oliwy z oliwek ale słyszałem że cola ma podobne właściwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TIX Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 a co ma czyścić ? cukier czy śladowe ilości kwasu ortofosforowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jorg Napisano 21 Listopad 2005 Autor Share Napisano 21 Listopad 2005 widziałem program w discavery 'pogromcy mitów' i stwierdzili że cola dobrze czyści monety,nie mam doświadczenia więc pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enes Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 Witam, ponoc cola jest najlepsza na rdze, a czy czysci monetki? Dzis zostawie na noc w Coli jakies monetki i jutro rano sprawdze czy cos to dało. Pozdrawiam Enes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jorg Napisano 21 Listopad 2005 Autor Share Napisano 21 Listopad 2005 w tym programie w discovery obalali mit, że cola trzymana w ustach niszczy szkliwo na zębach!stwierdzili tylko że cola czyści dobrze monety,proces ten jest bardzo powolny ale ponoć daje dobry efekt końcowy(śladowe ilości kwasu fosforowego)jestem ciekawy czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tą metodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sopel69 Napisano 23 Listopad 2005 Share Napisano 23 Listopad 2005 Cola w rankingach odrdzewiaczy do śrób pobiła nawet wd-40 i tym podobne wynalazki- przynajmniej tak pisali w magazynach motoryzacyjnych , ale ja w pisane za bardzo nie wierzę ;)Enes jak tam monetki po coli??? Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...