leserek Napisano 5 Październik 2005 Autor Napisano 5 Październik 2005 witamod niedawna jestem posiadaczem takiego sprzetu i mam pytanie o dostrajanie do gruntu, jak to robic najlepiej i czy moze leciec na automat. jesli ktos bedzie chcial sie podzielic nastawami to bede dzwieczny.mam po prostu wrazenie ze nie potrafie z niego wydusic maksimum.dzieki za checi!! tomek
proscan Napisano 5 Październik 2005 Napisano 5 Październik 2005 Rada jest prosta - dostroić na automacie, po czym go wyłączyć i ręcznie cyzelować dostrojenie do gruntu.Proponuję byś jednak przez najbliższe miesiace zdał się na automat. Na wiosnę wydusisz z niego resztę.proscan
leserek Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 dzieki ze choc ty odpisales.cala rzesza ludzi chodzi z tymi wykrywkami i albo sie tego wstydza albo nie znaja sprzetu albo po prostu nie chce im sie nic pisac.smutne troche.pozdrawiam. tomek
proscan Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 Powiem nieskromnie, że lepszej rady i tak nie dostaniesz.GTI 2500, z tego co obserwuję, najcześciej używany jest w trybie ruchowym, w którym nawet ludziska nie zdają sobie sprawy, że ich wykrywacz nie jest dostrojony dobrze do gruntu. Po prostu włączają i są zadowoleni, że działa i wykrywa.A prawda jest taka - należy go zawsze dostrajać do gruntu, nawet jeśli nie pracuje się w trybie statycznym.i chwała Tobie Leserek, że tą potrzebę zauważyłeś.proscan
leserek Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 robiac proby z wykrywka tak mi sie zdawalo ze dostrajajac go lepiej dziala ale w pewnych sytuacjach czlowiek widzi to co chce widziec. i tak nie jestem przekonany czy wykonuje strojenie prawidlowo ale dojde do tego z czasem, szkoda ze odbedzie sie to kosztem fantow :)wlasnie w instrukcji zastanawia mnie polecenie press power and go".mojego muszkietera zawsze stroilem...pozdrawiam z podziekowa za wypowiedz.wogole nabluzdzilbym niektorym bo sie wstawilem, ze nie chca pisac...moze licza ze beda mieli lepsze wyniki ode mnie... miejcie, badzcie zachlanni, dla mnie liczy sie pewnego rodzaju fascynacja w odkrywaniu i dochodzeniu na wlasnych bledach i chetnie sie tym dziele z innymi, by oni ich nie popelniali. nie liczy sie skutek...ok. juz lepiej nic nie pisze..tomek
Litościwy Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Ja jestem jednym z tych którzy biegają z tym sprzętem na automacie a biegam od kilku lat więc znam go dość dobrze. Czasem przydałoby sie mu trochę więcej mocy więc byłbym szczerze zobowiązany za dokładny opis jak poprawnie dostroić go do gruntu w trybie dynamicznym.pozdrawiam
Raned Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Każdy wykrywacz dostraja się do gruntu w trybie statycznym All Metal, musisz słyszeć ton wiodący (próg). Procedura jest zawsze podobna podnosisz na wysokość określoną w instr. i zniżasz do gruntu słuchając co stało się z progiem. Jeżeli maleje należy skorygować na plus, i odwrotnie. Powtarzać aż próg nie będzie się zmieniał.Po tym przełączasz do trybu Discriminate. Korzystnie mieć wykrywacz dostrojony minimalnie pozytywnie na drobnicę.
krzysiek Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Każdy wykrywacz? Mówisz o każdym wykrywaczu absolutnie czy o każdym wykrywaczu GTI 2500?PozdrawiamKrzysiek
proscan Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Raned mówi zapewne o bezwględnie każdym wykrywaczu, o ile takowy ma możliwość dostrajania do gruntu.I ma rację.proscan
szaman3 Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Witam.Być może się mylę, ponieważ mam ten sprzęt od nie dawna, ale dręczy mnie jedna sprawa. Nawet w instrukcji jest o tym wzmianka. Dostrajamy wykrywacz w All metal, lecz po przełączniu w Discriminate, wykrywacz dostraja się automatycznie. Czy jest więc sens dosrajania do gruntu w funkcji All metal, jeżeli w Discriminate górę bieże automat? Mam Ten model i zauważyłem, że stabilną pracę sapewnia mi czułość 8,5 co trochę obniża wymagania użytkowników. Co na to fachowcy?Dziękuję za odpowiedź.szman3
carbon Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 każdy wykrywacz ma jakiś zapas, na przykład po to żeby dobrze wypadać w air testach" albo pracować blisko końca możliwości w łatwych warunkach (suchy piach). żaden wykrywacz z wyższej półki nie jest w stanie pracować na maxa w normalnych warunkach. możesz sobie łatwo wymyślić porównanie do jazdy na rowerze po asfalcie i leśnej ścieżce.
leserek Napisano 16 Październik 2005 Autor Napisano 16 Październik 2005 witam. 1.ostatnio troche sie bawilem nastawami i faktycznie po dostrojeniu w all metal, jak jechalem na dyskryminacji lepiej sciagal, powiedzialbym ze zadowalajaco.2.dzieki panowie ze rozpoczeliscie jakas konwersacje, nikt nie jest doskonaly i trza sie dzielic doswiadczeniem.pozdrowienia dla naszych prologentow z branzy elektro....tomek
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.