vircomp Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 Chciałbym kupić albo zrobić coś optymalnego do monet. Jestem amatorem i niewiem czy bieganie po lesie będzie mi się podobało i czy po 2-3 wypadach nie wstawie w kąt wykrywki, dlatego chciałbym na początek jak najtańszy sprzęt, ale jednocześnie optymalny. Znalazlem schemat w Elektronice Praktycznej 07/2001, ale po parametrach technicznych tego urządzenia wydaje mi się że to żadna rewelacja.Proszę więc o radę doświadczonych odkrywców, czy lepiej kupić sprzęt czy może zmajstrować coś samemu (i tutaj prosiłbym o jakiś nowocześniejszy schemat sprzętu niż ten z EP)Pozdrawiam
imperorr Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 wejc na www.elektroda.pl tam majas schemat, pozatym jak policzysz koszt czesci to taniej wyjdzie kupic prosty tani popularny dowolny wykrywacz jesli chodzi tylko o monety.
beaviso Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Wydaje mi się, że im prymitywniejsze lub niedoskonałe narzędzie posiądziesz, tym łatwiej zniechęcisz się do poszukiwań już od samego początku. I bezwzględnie dyskryminacja śmieci stalowych!
vircomp Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 Myślałem nad zakupem GARRETT ACE 150 albo GARRETT ACE 250, chociaż to spory wydatek. Może polecicie coś lepszego do monet w zbliżonej cenie?
imperorr Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 mam smetka Htrujke ale na monety nie jest najlepszy np jesli moneta stoi w pionie to moze jej nie wykryc.a ten co piszesz to nie mialem okazji sprawdzic