Gość Napisano 12 Marzec 2003 Share Napisano 12 Marzec 2003 Ludzie nie piszcie głupot bo was powywalam nie znam się na zartach.I siedzę dzień i noc przy kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Marzec 2003 Share Napisano 12 Marzec 2003 Proponuję robić testy na inteligencję (lub jakieś inne) i wymóg posiadania stopnia naukowego lub rekomendacje z grup poszukiwawczych przed zarejestrowaniem uzytkownika i rozdzielic forum na dwie czesci- dla zarejestrowanych i resztę. Potem należałoby wprowadzić opłaty za możliwość przeglądania forum.Dzieki temu administrator będzie miał mniej pracy (albo w ogóle).;-)Podpis: X X X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vonadamski Napisano 12 Marzec 2003 Share Napisano 12 Marzec 2003 Witam!!!Panie Ja i to byl blad :DZ powazaniem vonadamski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akagi Napisano 12 Marzec 2003 Share Napisano 12 Marzec 2003 Jeszcze jeden idiota - Ja............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Marzec 2003 Share Napisano 12 Marzec 2003 Panowie - spokojnie. Dajecie się podpuszczać. Przecież ten wątek nie został założony przez zalogowanego Bociana tylko przez Bocian. (kropka za nikiem). Bocian jaki jest taki jest ale takich głupot nie pisze, a ten wątek wyleci jak tylko Bocian (prawdziwy) go zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Marzec 2003 Share Napisano 12 Marzec 2003 Powinno zostawić się ten wątek niech będzie dwuch pilnujących jestem za czasami bocian przesadza a co dwie głowy to nie jedna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...