majstergrzech Napisano 6 Styczeń 2005 Autor Napisano 6 Styczeń 2005 Witam wszystkich forumowiczówOstatnio wykopałem takie oto ogniwo,nie znam się na sprzęcie pancernym ale chętnie bym się dowiedział od jakiego pojazdu pochodzi. Pozdrawiammajster
majstergrzech Napisano 7 Styczeń 2005 Autor Napisano 7 Styczeń 2005 Oto ogniwo z drugiej strony (jezdnej). Sprawdziłem wymiar: ma szerokość 30 cm i długość 15 cm.Mam nadzieję, zę to coś pomoże i rozwiążecie zagadkę.Darz dół Grzech
Majorian Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 Hmm.. znalazłem taką stronę z wzorami gąsiennic http://www.panzer-modell.de/pe/friul/friul.htm Strona wprawdzie dla modelarzy ale merytorycznie zdaje się być poprawna (przy okazji niezły przewodnik do oznaczania ogniw). Ogniwo T-70 różni się tam trochę. W każdym bądź razie zgadzamy się co do tego, że to od II wojennego, radzieckiego lekkiego czołgu. Moja też jest niechlujnie wykonana :) Pozdr.
majstergrzech Napisano 6 Styczeń 2005 Autor Napisano 6 Styczeń 2005 Potwierdzam - napisów brak.Grzech
piryt Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 Majstergrzech - zrób fotkę z drugiej strony i moze jakieś wymiary?Pozdrawka
j35 Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 Witam.Ogniwo SU-76,T-70 (kiedyś już było na forum).Wymiary i zarys zewn. ten sam,ale reszta już inna.Pzdr.Jarek
jotes Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 Ogniwo wygląda b. podobnie do stosowanych w T-70/SU 76 (szerokość ok. 30cm).Pzdr,jotes
majstergrzech Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 WitamDzięki za zainteresowanie i burzę mózgów :)). Czyli mamy do czynienia z sowieckim wynalazkiem. Prawdopodobnie wygląd szczegółowy zależał od producenta. Jęsli byście wpadli na jakis trop napiszcie.PozdrawiamGrzech