Skocz do zawartości

To czego lepiej nie dotykac

Gość Zielony

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Moim skromnym zdaniem bardzo przydalby sie dzial poswiecony rzeczom ktorych lepiej nie dotykac". Konkretniej chodzi mi o wykopki zapalnikow, granatow, min, pociskow takich i owakich, moździeży.
Dla tych, ktorzy moga nie wiedziec co wykopali a co nie zawsze wyglada groznie (przykladowo zapalnik).
Ja przykladowo nie do konca wiem jak wygladaja takie typowe badz nietypowe niebezpieczne zabawki na ktore moge trafic podczas wykopkow. Mysle, ze takich osob jest wiele. To by bardzo pomoglo. Pare zdjec, krotkie notki i tyle.
Wiem, ze mozna szukac samemu po necie. Uwazam ze jestem troche za zielony i specjalisci odwiedzajacy to forum czy tez robiacy ta strone mogliby takowy dzial stworzyc.

Dziekuje za uwage i pozdrawiam.

P.S. Jesli ktos pragnie mi odpowiedziec, ze wystarczy przestudiowac wszystkie numery odkrywcy to niech od razu sobie daruje :) Chodzi o zebranie tego w kupe, tutaj na strone.
Napisano
Jest w tym duzo racji ale niestety następnego dnia cała redakcja + admin idą siedzieć.
Napisano
Za zdjecie kolo ktorego bylby napis zapalnik do niemieckiej miny" ?
Chyba przesadziles :)

Tu nie chodzi o rozbrajanie czy sposoby detonacji. Chce wiedziec jak wygladaja niebezpieczne cholerstwa. Nie mowie o przekrojach z danymi o skladzie itd. Zwykla fotka.
Napisano
popieram Bociana - ktoś napisał --Każdą rzecz odkopywać delikatnie , jak to coś niebezpiecznego , ub niewiadomego to zakopać lub lepiej zadzwonić gdzie trzeba , wiem że niektóre takie rzeczy pięknie wyglądają ale życie ma się tylko jedno! Jak już chcecie to może zróbcie zdjęcie ????
Napisano
Dzial wybuchowe" masz na www.poszukiwanieskarbow.com Co prawda jeszcze jest niepelny, ale zawsze lepsze to niz nic.
Napisano
Bocian - oczywista sprawa. Tylko ja chce wiedziec jak wyglada te cholerstwo". Jakbym podczas wykopkow zauwazyl cos takiego jak w tym dziale to z miejsca bym to przysypal i sie oddalil z tego rejonu.