Jump to content

SnaQ

Forum members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Niekoniecznie. Może być to prawda, ale wcale nie musi. To częsta pułapka w przypadku powierzchni sterowych. Już nawet lekkie ich wychylenie skutkuje czasem innym oświetleniem tego fragmentu co zwłaszcza w przypadku czarno-białych zdjęć może powodować błędną interpretacją kolorystki.
  2. A nie Renault MH2? Przepraszam, umknęły mi odpowiedzi przedmówców na kolejnej stronie.
  3. Barbapapa, proponowałbym dodawać zdjęcia jako pliki, bo wystarczy, że ktoś ze źródła usunie wątek, zmieni nazwę, zakończy aukcję etc. i u nas pozostanie jedynie smutne wspomnienie. U mnie już część Twoich zdjęć się nie wyświetla...
  4. Nie jest. Ster jest po prostu skierowany ku dołowi, niemal w poziomie względem obserwatora. Skośne końcówki należą do powierzchni steru.
  5. Ujęcie bardzo podobne acz nie identyczne - zwróć uwagę na różnice w ułożeniu krawędzi natarcia skrzydła (na dolnym jest jednak nieco ostrzejszy kąt), położenie śmigła, wychylenie lotek...
×
×
  • Create New...

Important Information