Jump to content

Flins767

Forum members
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Flins767 last won the day on April 11

Flins767 had the most liked content!

Community Reputation

12 Good
  1. Drzewo liściaste, mocno symboliczne. Na trzeźwo nie da się, tu jest kompendium.
  2. Procedury w lotnictwie są pisane krwią ofiar. Tego prawica nie ogarniała, nie ogarnia i nigdy nie ogarnie. Oni mają swoje procedury - nazywają się modlitwa.
  3. Delikatnie podsumuję: 23 stycznia 2008 - Mirosławiec , klasyczny CFIT = tragedia , etc. sierpień 2008 - Gruzja, tylko dzięki asertywnej postawie pilota nie doszło do tragedii, skończyło się TYLKO na decyzjach personalnych (oczywiście górę wzięły animozje i ambicyjki...) 10 kwiecień 2010 - pilot obecny w locie do Tbilisi i pomny decyzji personalnych po Gruzji, nadmiernie obciążony i zdekoncentrowany podejściem do lądowania w fatalnych warunkach, z "doradcami" za plecami nie wykazał się asertywnością. Efekt obejrzałem około godziny 9 we wszystkich dostępnych telewizjach.
  4. Jak do pieniędzy to pracownicy firmy, jak do odpowiedzialności na krzywdzenie dzieciaków, to brak stosunku PRACY między kurią a klechą. To nie jest do śmiechu.
  5. Do trzech razy sztuka. Pierwszy raz to Mirosławiec. Drugi to Smoleńsk. Trzeci? Pewnie jeszcze za mojego życia. Przemilczałem (może niesłusznie) wypadki myśliwców.
  6. Po kilku dniach od katastrofy, na branżowej stronie oprócz nawoływań do poczekania na wstępny raport, ktoś napisał "to wygląda na klasyczny CFIT". Oczywiście oprócz zbrodni tego, który zapytany odpowiedział pilotom TU154 "tu jest pi.da, ale możecie spróbować". No to spróbowali... O atmosferze w kabinie pilotów szkoda gadać: "No chłopaki dacie radę"... Jak mi wiele lat wcześniej (po szybowcu w Lesznie strąconym przez chyba SU, gdzieś koniec lat 80' ) powiedział członek KBWL , to co się zdarzyło, to jest finał a przyczyna była dużo, dużo wcześniej . Su
  7. W poprawnie używanym porcelanowym telefonie nic nie śmierdzi, bo wszystko spłukuje woda a ewentualny metan oraz inne kanalizacyjne smrody pionem wywiewane są przez kominek na dachu. Chyba ze kolega opisuje sławojkę z serduszkiem stojącą nad dołem kloacznym, a to sie zgadza że smrodem wali i wielkie zielone muchy są zadowolone.
  8. Kto się produkował w Brukseli? https://tvn24.pl/swiat/o-rydzyk-o-dyskryminacji-w-polsce-oburzenie-w-brukseli-ra175526-3521638
  9. Procenty w takiej konfiguracji pójdą się ..... czyli pasać, gdy zabraknie na dopłaty dla rolników, ceny prądu przełożą się na inflację a pińcet+ stanie się 250+ w porywach. Gminy już tną wydatki, gdyż PIT obniżony celem przekupienia wyborców oznacza mniejsze wpływy do budżetu gmin. Usługi komunikacyjne też pedzą w górę - koleje, tramwaje czy autobusy - tam gdzie jeszcze autobusy kursują... Lecz dopóki lud nie posmakuje inflacji w postaci milionowych zarobków to nie zrozumie nic. Wspominki dziadków i rodziców nie pomogą nic.
  10. To akurat jest grzech cieżki, tfuuu raczej ciężkie przewinienie obywatelskie. Patrotyzmem nie będę cię epatował, w grzechy i niebo&piekło sp. z o.o. akurat nie wierzę. Zakonnego pracownika tej spółki miałem w rodzinie, więc dobrze wiem jak ten interes wygląda z tyłu sklepu.
  11. Pacząc na to co się dzieje przypomina mi sie powiedzenie: > Prawo jest jak płot. Wąż się prześlizgnie, tygrys przeskoczy, tylko bydło nie rozłazi się z pastwiska < I przypominam przy okazji: Sądy są od stosowania prawa.kropka Prawo zaś ustanawiają orły z Wiejskiej wybrane przez suwerena. Problem zaczyna się, gdy poglądy circa about 1/4 narodu są artykułowane jako wola większości suwerena, przy jej (tej większości) milczącym przyzwoleniu z powodu lenistwa, strachu , niewiedzy czy diabeł wie czego jeszcze zniechęcającego do działania, w tym pofa
  12. Domniemywam że poszukiwany będzie tunel pionowy a głęboki odwiert ma trafić w kocioł dampflocka, pod parą 6at. Polska nazwa pionowego tunelu to chyba szyb, a może się mylę?
  13. Od czasu gdy uruchomienie produkcji silników w nowej fabryce w PL (Jawor) planowane jest na 2020 rok, gdyż od roku 2030 w Niemczech NIE będzie wolno rejestrować pojazdów spalinowych. To po co im fabryka? To co pachnie to brak perspektywicznego planowania czy myślenia, nie sadzę aby to był zapach skarbu złotego lub bursztynowego.
  14. Ach nie zauważyłem, portal to w skarpie za drugim włazem, zaznaczenie przy asfacie jest bezsensu, widac to z byle jakiej mapy topograficznej.
  15. Co tu do podobania? W kierunku włazów jakiś tor był jeszcze w latach 60/70, jeździłem regularnie do Wro, czy był rozjazd na szlaku - tego nie pamiętam. Po zachodniej stronie bocznicy był długi typowy magazyn z rampą, fundamenty chyba jeszcze widać. Układ jest logiczny, pytanie czy spadek wyjdzie sensowny, bo nie znam przewyższenia. I po co pisać? Sztabówki jeszcze porównać iii
×
×
  • Create New...

Important Information