Kuba115 Napisano 23 Listopad 2016 Autor Share Napisano 23 Listopad 2016 Czy ktoś ma pomysł co to może być? Na awersie są chyba jakieś inicjały. Rewers wygląda jakby to był rosyjski rubel. Nie znam się na monetach i ciężko mi to jakoś zakwalifikować. Średnica 26mm, materiał to chyba srebro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 23 Listopad 2016 Autor Share Napisano 23 Listopad 2016 rewers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 23 Listopad 2016 Autor Share Napisano 23 Listopad 2016 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 23 Listopad 2016 Autor Share Napisano 23 Listopad 2016 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 23 Listopad 2016 Autor Share Napisano 23 Listopad 2016 Wiem, że jest to zdjęcie wielkości znaczka pocztowego, ale niestety większe nie chcą się załadować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 23 Listopad 2016 Autor Share Napisano 23 Listopad 2016 Ostatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldi169 Napisano 23 Listopad 2016 Share Napisano 23 Listopad 2016 wygląda na 50 kopiejek, tak jakby ktoś sobie kazał sprawić spinki do mankietu - inicjały WJ może WI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sqr Napisano 24 Listopad 2016 Share Napisano 24 Listopad 2016 Chyba trochę za duże i za ciężkie jak na spinke do mankietu koszuli ... choć o gustach się nie dyskutuje :) więc kto wie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...