zimmerit Napisano 20 Październik 2014 Autor Napisano 20 Październik 2014 Witam PanowieProszę o pomoc.Mam problem z Jablem, uszkodzony został bowiem kabel (jak na zdjęciu). Jestem kompletnym laikiem w takich kwestiach. Możecie mi powiedzieć jak to podłączyć?
gral Napisano 20 Październik 2014 Napisano 20 Październik 2014 Witam.Po prostu dwa końce kabla do dwóch końców wystających z cewki i dobrze zaizolować.
BRAT_MIH Napisano 20 Październik 2014 Napisano 20 Październik 2014 Dokładnie, jedną końcówkę drutu z cewki masz widoczną, znajdź drugi koniec i polutuj biały kabel do jednego i oplot do drugiego. Cewka to kilkanaście metrów drutu zwiniętego w jak widzę jeden zwój nad drugim. Proste :)
BRAT_MIH Napisano 20 Październik 2014 Napisano 20 Październik 2014 Z lewej strony powinien być gdzieś drugi koniec drutu.
Hebda Napisano 20 Październik 2014 Napisano 20 Październik 2014 Użyłbym 3koszulek termokurczliwychCienkie na zlutowane przewody i jedna duża na osłone zwoju tj cewki.
zimmerit Napisano 20 Październik 2014 Autor Napisano 20 Październik 2014 Złączyłem te kable tak ręcznie i co prawda słychac jakieś ,,pikanie''ale wykrywacz nadal nie reaguje na metal, jest brak ciągłego sygnału. A jakie są konsekwencje zwarcia? Może to jakoś połączyłem nie tak jak trzeba lub coś dotknąłem.
Hebda Napisano 20 Październik 2014 Napisano 20 Październik 2014 Albo starleś izolacje na miedzi i gdzieś jest zwarcie..
zimmerit Napisano 21 Październik 2014 Autor Napisano 21 Październik 2014 Dziś kable zostały zlutowane. Niestety Jabel ma strasznie słaby zasięg i wydaję inny dźwięk niż wcześniej, nadal coś jest nie tak. Wrzucam link z filmikiem jak Jabel się teraz zachowuję.https://www.youtube.com/watch?v=Y9AVkYdZyZM&feature=youtu.be