Skocz do zawartości

Noktowizor PNW-57

april_86

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
witam, czy jest możliwość przerobienia go na przenośny, w sensie zamontowanie jakiejś baterii/akumulatora i noszenie jej w plecaku?
Napisano
na allegro sa po 20 - 30 zł, ważą nieco ponad 2kg. Nie jest to wiele, można wrzucić do plecaka. Tylko pytanie czy trzeba będzie przerabiać jakoś przewody? jestem kompletnym laikiem w dziedzinie elektryki. Moja wiedza kończy sie na wymianie żarówki :)
Napisano
w sklepie dostaniesz akumulatorek np tam gdzie skutery mają , a w noktowizorze nie wiem jak tam wyglądają kabelki, jak go posiadasz wrzuć jakieś foto jak wygląda sprawa to ktoś coś doradzi co i jak
Napisano
Kolego april. Jest to duże, ciężkie, mało co przez to widać i prawie nic nie warte !
Do tego noktowizora potrzebujesz jeszcze lampe na podczerwień(chyba że jest w zestawie), a działać będzie nawet na baterii z tym że nie wiem jak długo. Poczytaj o klasach noktowizorów, ten jest klasy 0 (zero).
Napisano