licznik2 Napisano 19 Grudzień 2013 Autor Napisano 19 Grudzień 2013 Jako, że jest to mój pierwszy post na forum chciałbym się przywitać :)Planuję zakupić wykrywacz.. Jeden z dwóch wymienionych w temacie. Co o nich sądzicie? Czy jest coś lepszego w cenie do 2600zł? Wykrywacz ma być jak najbardziej uniwersalny i dosyć głęboko namierzać. Posiadam AT Pro, który (bynajmniej moim zdaniem) głębokością nie grzeszy.Nie jestem profesjonalistą, chodzenie z wykrywką jest raczej dopełnieniem gry w czołgi niż pasją, po prostu to lubię i chcę wejść w posiadanie lepszego sprzętu.Liczę na pozytywne rozwinięcie tematu.
rufa Napisano 20 Grudzień 2013 Napisano 20 Grudzień 2013 Minelaba nie miałem a gti2500,mam już kilka lat.Sprzęt dobry,uniwersalny ale jak dla mnie,za ciężki i dlatego stoi w kącie. Jak mam szukać czegoś głębokiego,to go uruchamiam ale na dłuższe szukanie po polach,to tylko-deus lub czasami-at-pro.
kazioW24 Napisano 20 Grudzień 2013 Napisano 20 Grudzień 2013 Zdecydowanie stawiał bym na se pro,fajny sprzęt,pamięć ustawień szybki i głęboki,gti musisz dostrajać kombinować ,w minelabie raz to zrobisz i już.Wchodzisz na teren odpalasz i szukasz ,jak zaczyna fiksować, cewka do ziemi i w 30s masz dostrojony,a o separacji już nie wspomnę, w końcu to jeden z lepszych sprzętów,gdyby nie jego waga dalej bym z nim latał.Ale jak chcesz coś naprawdę dobrego to tak jak pisał ktoś wyżej xp deus,tyle że za taką kasę raczej nie znajdziesz.
licznik2 Napisano 20 Grudzień 2013 Autor Napisano 20 Grudzień 2013 GTI jest dużo cięższy od minelaba, tylko mam pytanko co do tego drugiego, przeglądając porównania natknąłem się na strone gdzie jest porównanie ale takie sztywne" tzn są tam same dane i jakiś system który to porównuje, tam pisze że jest on tylko na złoto, co jest nieprawdą, tak? Na deusa mnie za bardzo nie stać, i tak naciągam lekko budżet na coś lepszego...