syncros Napisano 11 Październik 2013 Autor Napisano 11 Październik 2013 Nie znam się na militariach, czy to jest zapalnik? Długość około 20cm, średnica około 5cm.
syncros Napisano 13 Październik 2013 Autor Napisano 13 Październik 2013 Zgadzam się z wypowiedziami powyżej,jednak ja tego nie szukałem, znalezione podczas kopania pod słupki do płotu. Dziękuje z rady, przydadzą się każdemu.
syncros Napisano 13 Październik 2013 Autor Napisano 13 Październik 2013 Nie znalazłem opcji edytowania posta wiec pisze następnego. Jednak wezwę saperów, niech zrobią z tym porządek. Zdam relacje.
syncros Napisano 13 Październik 2013 Autor Napisano 13 Październik 2013 A już kiedyś miałem z saperami do czynienia, jakoś w połowie lat 80 miedzy bloki kolo szkoły nr1 w Kozienicach przywieziono wywrotkami glinę na trawniki. Jak to wywrotki, wykiprowały i pojechały a my dzieciaki dalej rozkopywać te hałdy. W tej glinie było mnóstwo amunicji, sam znalazłem jakaś taśmę z nabojami i jak pani od Historii powiedziała ze postawi 5 za eksponaty do sali to ja przyniosłem w plecaku do szkoły. Dalej sobie możecie wyobrazić, telefon na milicje, z 5 nici...
Hebda Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 Ano kolega dobrze pisze.Nie wiesz-nie ruszaj-zakop głębiej.(Choć udało mi się wyrwać z gleby taką wydmuszkę:) )
syncros Napisano 11 Październik 2013 Autor Napisano 11 Październik 2013 Nie znam się na militariach, czy to jest zapalnik? Długość około 20cm, średnica około 5cm.
Hebda Napisano 11 Październik 2013 Napisano 11 Październik 2013 http://odkrywca.pl/search/index.php?sq=nasadkowy&ws=photo&id_forum=all&forum=on
syncros Napisano 11 Październik 2013 Autor Napisano 11 Październik 2013 O kurna, internet mówi ze to jest jakiś granat przeciwpancerny, Grosse Gewehrpanzergranate. Niebezpieczny.
Pytanie
syncros
Nie znam się na militariach, czy to jest zapalnik? Długość około 20cm, średnica około 5cm.
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum