Skocz do zawartości

Rutus //Serwis


tofi1987

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Panowie mam pytanko..Jak wysłać wykrywkę do serwisu Rutusa(jeszcze nigdy nie wysyłałem)...Optime mam jeszcze na gwarancji,mam ją jakieś 4 miechy i padła:(,w pełni sezonu....Jak mam zaadresować paczkę ,czy mam ubezpieczyć,,kto za to płaci itp...Pozdrawiam... Ps..Na stronie producenta nic nie pisze Niestety...:(
Napisano
Musisz wysłać na swój koszt, załączając ważną karte gwarancyjną i paragon oraz DOKŁADN OPIS USTERKI. Zapakuj w kartonowe pudło, zabezpiecz jakąś bąbelkową folią elementy by nie latały i się nie obiły i wyślij kurierem. Adresujesz na adres w Gdyni podany na stronie producenta. Producent odsyła naprawiony sprzęt na swój koszt.
Napisano
Adres jest,,telefon (od trzech dni poczta) i e-mail też jest(żadnej odpowiedzi...Pewnie jest na urlopie,tylko szkoda,że na stronie nie ma żadnej informacji...A pytam jak nadać paczkę,bo chce mniej więcej wiedzieć co i jak....Zależy mi na czasie.Nie chcielibyście być w mojej sytuacji....Mam urlop,wszystko zapięte na ostatni guzik,gotowość do poszukiwani 100%,i Lipa prawie nowa wykrywka padła :(....I po UDANYM urlopie :)
Napisano
tofi spokojnie :)) mnie padła cewka , dzwoniłem do serwisu wcześniej i dopiero od czternastego będzie czynne że tak to ujmę :)pewnie trochę się zbierze do tego czasu sprzętów wiec raczej super szybko nie będzie :(
pozdrawiam
Napisano
Od 14 mówisz...To niezła lipa :(A co do awarii
-chodziłem jakąś godzinkę po polu,zrobiłem sobie przerwę na dymka i po jakiś 4 min włączyłem wykrywkę.I od tamtej pory zawiesza się na etapie Czekaj KOREKCJA(nie dokonuje strojenia do gruntu). Wcześniej sprzęt działał wyśmienicie :).....
Napisano
Przecież to elektronika, ma prawo coś się zepsuć. Samochód też ci się nigdy nie psuje? Ważne, że serwis w kraju i nie skasują cię jak za zboże.
Napisano
Mam telewizor panasonica kupiony w roku 1988 jeszcze w pewexie i działa do tej pory, jakość obrazu bije na głowę wszystkie współczesne konstrukcje.Też elektronika.
Wszystko ma się prawo zepsuć, ale po kilku miesiącach?
Napisano
woziu117
Bo Rutus chyba zaczyna masówkę robić:)

Zapewne powoli gdzieś to w tą stronę idzie więcej zamówień więc na szybciej trzeba zrobić
a Rutus to nie tylko na Polskę ale dochodzi GB (jupiter itp) czy DE
i hust wie ile jeszcze europy
Napisano
Wymieniałem wymieniałem :)Nic się nie zmienia,sprzęcik jest na gwarancji więc nic nie będę kombinował.Czekam na możliwość wysłania do serwisu:)...A dla odmiany na GRZYBY wyskoczę :P
Napisano
pewnie problem z kiepsko zaciśniętym złączem na taśmie między elektroniką i wyświetlaczem.
Przy odrobinie umiejętności naprawa banalna - wystarczy małe imadełko.
Napisano
Rutus to serwis ma pierwsza klasa. Jeżeli w przyszłości będę przesiadał się z mojego Argo na noszą konstrukcje to tylko piszczałki firmy Rutus będą mnie interesowały. Sam miałem miłą okazje się przekonać co to znaczy serwis w pana Arka :) pozdrawiam i polecam
Napisano
kol. rufa, zaciśnięcie nowego złącza na taśmie wielożyłowej to żaden problem dla kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o tym co ma zamiar zrobić. Nawet nie będzie śladu takiej poprawki.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie