tofi1987 Napisano 9 Sierpień 2012 Autor Napisano 9 Sierpień 2012 Panowie mam pytanko..Jak wysłać wykrywkę do serwisu Rutusa(jeszcze nigdy nie wysyłałem)...Optime mam jeszcze na gwarancji,mam ją jakieś 4 miechy i padła:(,w pełni sezonu....Jak mam zaadresować paczkę ,czy mam ubezpieczyć,,kto za to płaci itp...Pozdrawiam... Ps..Na stronie producenta nic nie pisze Niestety...:(
ralf78 Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 Musisz wysłać na swój koszt, załączając ważną karte gwarancyjną i paragon oraz DOKŁADN OPIS USTERKI. Zapakuj w kartonowe pudło, zabezpiecz jakąś bąbelkową folią elementy by nie latały i się nie obiły i wyślij kurierem. Adresujesz na adres w Gdyni podany na stronie producenta. Producent odsyła naprawiony sprzęt na swój koszt.
KrisssK Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 Czy na stronie producenta nie ma też adresu firmy i telefonu kontaktowego lub e-maila?
xen Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 I najważniejsze.Wykonaj telefon do Pana R. żeby wiedział, co mu przyjdzie itd.
tofi1987 Napisano 9 Sierpień 2012 Autor Napisano 9 Sierpień 2012 Adres jest,,telefon (od trzech dni poczta) i e-mail też jest(żadnej odpowiedzi...Pewnie jest na urlopie,tylko szkoda,że na stronie nie ma żadnej informacji...A pytam jak nadać paczkę,bo chce mniej więcej wiedzieć co i jak....Zależy mi na czasie.Nie chcielibyście być w mojej sytuacji....Mam urlop,wszystko zapięte na ostatni guzik,gotowość do poszukiwani 100%,i Lipa prawie nowa wykrywka padła :(....I po UDANYM urlopie :)
CzarnyPoznań Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 tofi1987jak można wiedzieć co się z nią stało?I czy były jakieś przesłanki że się popsuła?Pytam z ciekawości bo też mam Proxime 5 kilka miesięcy.
sid30 Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 tofi spokojnie :)) mnie padła cewka , dzwoniłem do serwisu wcześniej i dopiero od czternastego będzie czynne że tak to ujmę :)pewnie trochę się zbierze do tego czasu sprzętów wiec raczej super szybko nie będzie :(pozdrawiam
tofi1987 Napisano 10 Sierpień 2012 Autor Napisano 10 Sierpień 2012 Od 14 mówisz...To niezła lipa :(A co do awarii-chodziłem jakąś godzinkę po polu,zrobiłem sobie przerwę na dymka i po jakiś 4 min włączyłem wykrywkę.I od tamtej pory zawiesza się na etapie Czekaj KOREKCJA(nie dokonuje strojenia do gruntu). Wcześniej sprzęt działał wyśmienicie :).....
szczurek_1979 Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 przecież rutusy się nie psują ;)) odpukać w niemalowane ;)
tofi1987 Napisano 10 Sierpień 2012 Autor Napisano 10 Sierpień 2012 Gdy zastanawiałem się nad kupnem KAŻDY TAK SĄDZIŁ :) Pozdrawiam
sza.man Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 o ile mianem ''każdy'' określasz wirtualne klony jednego człowieka:-)
Tomb750 Napisano 11 Sierpień 2012 Napisano 11 Sierpień 2012 Przecież to elektronika, ma prawo coś się zepsuć. Samochód też ci się nigdy nie psuje? Ważne, że serwis w kraju i nie skasują cię jak za zboże.
sza.man Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 Mam telewizor panasonica kupiony w roku 1988 jeszcze w pewexie i działa do tej pory, jakość obrazu bije na głowę wszystkie współczesne konstrukcje.Też elektronika.Wszystko ma się prawo zepsuć, ale po kilku miesiącach?
tofi1987 Napisano 12 Sierpień 2012 Autor Napisano 12 Sierpień 2012 Może po prostu mam pecha :(Ale nigdy nie spodziewał bym się,że tak szybko się uszkodzi,a o sprzęcik dbam lepiej niż o siebie :)
talgo Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 woziu117 Bo Rutus chyba zaczyna masówkę robić:)Zapewne powoli gdzieś to w tą stronę idzie więcej zamówień więc na szybciej trzeba zrobića Rutus to nie tylko na Polskę ale dochodzi GB (jupiter itp) czy DEi hust wie ile jeszcze europy
tofi1987 Napisano 12 Sierpień 2012 Autor Napisano 12 Sierpień 2012 Wymieniałem wymieniałem :)Nic się nie zmienia,sprzęcik jest na gwarancji więc nic nie będę kombinował.Czekam na możliwość wysłania do serwisu:)...A dla odmiany na GRZYBY wyskoczę :P
pinio203 Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 Miałem kiedyś to samo, panika itd. Winę miały baterie ;) Wykrywacz działa już 3 sezony. Pozdro
tofi1987 Napisano 12 Sierpień 2012 Autor Napisano 12 Sierpień 2012 Hm... U mnie będzie coś innego,zmieniłem baterie już 3 razy na nowe komplety i nic :(....
KrisssK Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 pewnie problem z kiepsko zaciśniętym złączem na taśmie między elektroniką i wyświetlaczem.Przy odrobinie umiejętności naprawa banalna - wystarczy małe imadełko.
bolen Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 Rutus to serwis ma pierwsza klasa. Jeżeli w przyszłości będę przesiadał się z mojego Argo na noszą konstrukcje to tylko piszczałki firmy Rutus będą mnie interesowały. Sam miałem miłą okazje się przekonać co to znaczy serwis w pana Arka :) pozdrawiam i polecam
rufa Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 tak,tylko czy gwarancja uwzględni interwencję małego imadełka",gdy coś znowu padnie?.
KrisssK Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 kol. rufa, zaciśnięcie nowego złącza na taśmie wielożyłowej to żaden problem dla kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o tym co ma zamiar zrobić. Nawet nie będzie śladu takiej poprawki.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.