Bercik25 Napisano 18 Marzec 2012 Napisano 18 Marzec 2012 Witam wszystkich odkrywców !Poszukuje ciekawych miejsc które warto by było odwiedzić nie daleko (Bełku,Orzesza,Czerwionki,Dębieńska,Palowic...)Krótko mówiąc okolice Rybnika.Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek Informacje, nie pogardzę również starą mapą tych rejonów.Z góry dziękuje!
dv6000 Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Co cię interesuje ? Militarka czy drobnica ?
Bercik25 Napisano 25 Kwiecień 2012 Autor Napisano 25 Kwiecień 2012 Militarka jak i Drobnica, Będę wdzięczny za każdą informacje.
dv6000 Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 Jesteś początkującym ? Powiedz mi jeszcze jaki masz wykrywacz i mniej więcej ile km od Rybnika jesteś w stanie się wybrać ?
Bercik25 Napisano 27 Kwiecień 2012 Autor Napisano 27 Kwiecień 2012 Jeśli chodzi o poszukiwania militarki to około roku poszukuje, no można powiedzieć że jestem w tym początkujący.Sprzęt Garett Ace 250 z czasem mam zamiar kupić coś lepszego ale na początek jest on idealny.Dokładniej to mieszkam w Bełku (około 13km) od Rybnika Więc zależy o której stronie Rybnika mówimy... ale myślę że do 40km w jego Obrębie powinienem dać radę się wybrać.
Bercik25 Napisano 1 Maj 2012 Autor Napisano 1 Maj 2012 Jestem nowy na tym forum i nie wiem gdzie się odczytuje prywatne wiadomości, szukałem tego ale nie umiałem znaleźć proszę o pomoc...
dv6000 Napisano 2 Maj 2012 Napisano 2 Maj 2012 Odpisz mi na PW to ci podam dalsze informacje jeśli jesteś zainteresowany.
poszukiwacz666 Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 Hej mieszkam niedaleko Ciebie znaczy jakies 30km ale to nie problem czasem wybieram się w twoje strony jak byłbyśchętnyna wspolne wykopki daj znac