Skocz do zawartości

Gwarancja u Rutusa


bylinko

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam, mam tutaj takie pytanie - czy do zrealizowania gwarancji u Rutusa potrzebny jest też paragon/ rachunek, czy tylko sama karta gwarancyjna?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za informację.
Napisano
Możliwe, ale pytam tu, bo mam swoje powody. Zresztą to pytanie jest dość uniwersalne i komuś innemu też może się przydać w przyszłości. Forum ma być w końcu skarbnicą wiedzy.
Napisano
Paragon jest podstawą gwarancji.

Przyczepiasz sobie paragon do karty gw, jeśli masz wypełnioną podbitą idt kserujesz sobie na zapas wraz z paragonem - lubi wyblaknąć.

Dzwonisz do P. RUTUSA, pytasz się czy do sprzętu możesz dołożyć oryginał czy kopię.

Pozdrawiam.
Napisano
Dzięki za info. A co do mnie to lipa, bo mi wyblakł właśnie całkowicie w niecałe pół roku i go wyrzuciłem. Została mi tylko karta gwarancyjna, która myślałem, że jednak coś daje - nigdzie nic nie pisze o rachunku. Mieszane mam teraz uczucia.:/
Napisano
Nie wiem w czym masz problem karta gwarancyjna posiada datę zakupu pierwsza rzecz jaką powinieneś zrobić to zadzwonić do Rutusa i przedstawić mu problem.
Napisano
Dobrze Panowie, będę działał. A w kwestii wyjaśnienia nie jest tu sprawa dogadania się i ubłagania - nic się nie zepsuło - chce po prostu odsprzedać sprzęt i gwarancja w tym przypadku jest ważnym atutem.
Napisano
Panowie - ale macie problem ;-0

Podstawą dla mnie jest karta gwarancyjna. Jak paragon wyblakł to nie ma problemu.

RUTUS
Napisano
jest rada na wyblakły paragon ,
delikatnie ogrzać go zapalniczką - paragon zrobi cie ciemny ale pola zadrukowane zostaną białe , wszystko będzie czytelne

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie