pmp Napisano 17 Listopad 2011 Autor Napisano 17 Listopad 2011 Witam wszystkich.Zwracam sie z prosba o identyfikacje odznaki ze zdjecia. Wiem o niej tylko tyle, ze jest emaliowana, a swastyka wskazywac moze na okres III Rzeszy. Może to jakis honorowy krzyz NSDAP?Prosze o pomoc.Pozdrawiam
Daro Shadow Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 najprawdopodobniej czegoś takiego http://www.historycy.org/uploads/post-4571-1111871431_thumb.jpg :)
pmp Napisano 18 Listopad 2011 Autor Napisano 18 Listopad 2011 Nie znam się w ogole na niemieckich odznakach - zbieram tematyke pozarnictwa.Krzyz wydał się autentyczny ze względu na ładne wykonanie: jest trzyczesciowy, mocno wyoblony, a uzyte emalie na pewną mają kilka dziesiat lat. Po co ktoś robilby takie cos?
pmp Napisano 17 Listopad 2011 Autor Napisano 17 Listopad 2011 Witam wszystkich.Zwracam sie z prosba o identyfikacje odznaki ze zdjecia. Wiem o niej tylko tyle, ze jest emaliowana, a swastyka wskazywac moze na okres III Rzeszy. Może to jakis honorowy krzyz NSDAP?Prosze o pomoc.Pozdrawiam
Pepsi_Srepsi Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 Pmp,Krzyż strażacki to jak już, to coś w tym stylu:http://www.warrelics.eu/forum/orders-decorations-3-reich/wwii-german-third-reich-fire-service-cross-badge-1st-class-17513/Stock84,Źle się wyraziłem, chodziło mi o falsyfikat, a prościej o garażową wesołą twórczość. Ostatnio widziałem na podobnym krzyżu falsa mającego udawać odznaczenie dla kozaków walczących po stronie Niemców.
Pepsi_Srepsi Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 Witam,Nie ma co identyfikować, bo to podróbka jak zauważył mój szanowny przedmówca. Na dodatek kiepska tak, że aż w oczy kuje.Pozdrawiam
Pytanie
pmp
Witam wszystkich.
Zwracam sie z prosba o identyfikacje odznaki ze zdjecia. Wiem o niej tylko tyle, ze jest emaliowana, a swastyka wskazywac moze na okres III Rzeszy. Może to jakis honorowy krzyz NSDAP?
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi