Skocz do zawartości

Zagadka cz. 7


gumbi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 309
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
Curtiss YP-37 z roku 1939 będący seryjną (13 sztuk) wersją XP-37, który był odpowiedzią na pytanie, jakie osiągi będzie w stanie uzyskać seryjny myśliwiec P-36 wyposażony w nowy, chłodzony cieczą silnik rzędowy typu Allison V-1710 z turbosprężarką firmy General Electric. W YP-37 zastosowano silnik V-1710-21 (C-10) o większej mocy i z ulepszoną turbosprężarką typu B-2 oraz przedłużono kadłub o 56 cm, podwyższono statecznik pionowy, przekonstruowano instalację paliwową i układ chłodzenia, zmniejszono nieco wymiary wlotów powietrza po bokach osłon sillnika, a dwa małe wloty powietrza do sprężarki pod silnikiem zastąpiono jednym większym, przesuniętym niesymetrycznie w prawo od osi kadłuba oraz zamontowano uzbrojenie złożone z dwóch karabinów maszynowych.
Napisano

Widzę coś dla Sōjiego Okity (mam nadzieję, że dobrze odmieniłem jeśli nie to przepraszam). Japan Air Force Beech 41st Training Squadron Lotnisko Gifu
A jeszcze samolot: jak najbardziej japoński Beech T-400

Napisano
Pisał o nim Glass w Polskie konstrukcje lotnicze 1893-1939". Przepraszam, że post pod postem, ale poniosło mnie do tej odpowiedzi. Wróbel, tego Wróbla był wzorowany na Gradego.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie