taotao92 Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 Witam.Jestem początkującym poszukiwaczem i chciałbym sobie kupić jakąś wykrywkę do 800 zł.Z tego co ja zaobserwowałem to najlepszymi sprzętami w tej cenie są ace 250 oraz solaris. Macie jakieś inne propozycje co można za te pieniądze kupić. Chodzi o monetki jak i militarkę.I który z tych dwóch podanych wyżej byłby lepszy?Proszę o pomocPozdrawiam;D
Kuba115 Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Ja mam fishera f2 i jestem z niego bardzo zadowolony :)
Enders Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Jeśli kolega taotao92 zechce przejrzeć wątki, zapewne natknie się na wielką wojnę" Ace vs. F2. Ja tu tego dublować nie będę, ale jeśli wybór padłby na Ace, to wtedy lepiej zastanowić się właśnie nad F2. Pozdrawiam!
rafal_etz Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Do 800 zł to polecałbym smętka. Ostatnio były 4 sztuki na alllegro. Sprzęt fajny na militarke i monety.
Der Szpadel Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 MD x1000 8vgtysxyabydgoyagduyfwduyfawduyfawd PRO, drugi dodaje w gratisie ;)
wow25 Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 weź pod uwagę także Delte 4000 do 800pln można gdzieś znaleźć :)
taotao92 Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 Dzięki za odpowiedzi.Chyba jednak dołożę jeszcze troche grosza i kupie rutusa proxime.Pozdrawiam;D
psioter5 Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 rafal_etz smętek na motety :D a to dobre:) może od wielkiego dzwonu się trafi. A co do proximy to polecam, mam ja od zimy i jestem bardzo zadowolony, dałem 1000zł gwarancja do sierpnia. zwróciło mi się do tej pory około połowa tego co dałem mimo że moje tereny nie są zbyt zasobne.Tylko zaznaczam że proxima to wykrywa uniwersalna a nie typowa monetowa kosa, ma niezły zasięg na monetki i trochę gorszy na militarkę.Jeśli nie przeszkadza ci spora waga i to ze najlepiej jak raz się go złoży to się nie rozkłada jest to wykrywacz dla ciebie.