mskolekcjaws Napisano 16 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2011 Ostatnio zdobyłem mocno podrdzewiałą i bez rękojeści szablę dragonkę wzór 1881. Chcę się podjąć jej rekonstrukcji, wyczyszczenia i zakonserwowania w celu wyeksponowania we własnym domu. Proszę o ewentualne podpowiedzi jak widzicie żeby to zroić. Z góry dziękuję za wpisy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RubenDLR Napisano 24 Styczeń 2011 Share Napisano 24 Styczeń 2011 szabla bardzo fajna :) cała rękojesc fajnie sie zachowala z wyjatkiem trzonu ktory zapewne byl z drewna i mial prawo sie zniszczyc :) co do odnowy to niestty nie moge pomoc poniewaz jestem nowicjuszem w tym temacie :) lecz wydaje mi sie ze trudno by cos z tym zrobic bo cala glownia jest zardzewiala :) ale musze sie pochwalic ze tez szable zobacz sobie tutaj http://odkrywca.pl/szabla,682971.html#682971 :) tutaj odkrywcy tez mi dali porady co do ''konserwacji'' zajrzyj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stock84 Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 Jeżeli chodzi o rekonstrukcje to musiałbyś dospawać wedle oryginału trzpień głowni, skombinować drewnianą rękojeść, dokupić oryginalną pochwę.Wszystko wedle zasad oczyśćić i zakonserwować i wtedy na ściane i gitara.Szczegóły można ustalić jak dokładnie określisz czego oczekujesz.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mskolekcjaws Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2011 Dziękuję za wskazówki i proszę o więcej. Na pewno wszystkie będą pomocne w przywróceniu do pierwotnego kształtu tej szabelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...