DamianosSs1 Napisano 28 Listopad 2010 Autor Napisano 28 Listopad 2010 Witammam pytanie, chce kupić wykrywacz ale jetem nowicjuszem i nie znam się zbytnio... trochę już poczytałem na necie ale to wciąż za mało :) to poważny zakup więc postanowiłem napisać do profesjonalistów :) A więc tak, chciałbym kupić Proximę ale jest parę wersji, którą wybrać na militaria i głębsze rzeczy??1. Argo2. PROxima ver. 3.03. PROxima 4. PROxima ver 2.0czy to się w ogóle opłaca??? może możecie coś polecić innego prócz Smętka tylko :) z góry dzieki
lew_1988 Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 Po pierwsze kolego mamy juz zime i warto poczekać do wiosny chyba że chcesz teraz uzywany wykrywacz kupic po nizszej cenie. Po drugie nie ma jeszcze żadnych opinii o Argo. Jeżeli proxima to kup nowa wersje 3 beda owe cewki pasowac, chyba ze kupisz uzywana wersje jeden lub dwa to wtedy nie ma problemu podeslesz do rutusa to ci ja przeprogramuje do standardu wersji trzy i beda Ci nowe cewki działały. Szczerze ja mam proxime w wersji jeden, narazie sobie ja zostawiam mam ja od 2008 r i mi wystarczy narazie. Moze pod koniec przyszłego roku kupie Argo a moja proxime przeprogramuje i zostanie mi jako zapasowy wykrywacz. Jak mi sie argo spodoba to kupie sobie nowsze cewki narazie sam czekam na opinie o nim w ciagu przyszłego roku napewno juz wykrywacz bedzie przetestowany sam wole sie nie pchać w nieznane narazie.
DamianosSs1 Napisano 29 Listopad 2010 Autor Napisano 29 Listopad 2010 więc lepiej jeszcze poczekam :) dzięki za rade, szkoda tylko że Argo 300 zł drożej kosztuje