Skocz do zawartości

Proton czy warto

Surkan Boris

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
witam zastanawiam się nad zakupem https://ssl.allegro.pl/wykrywacz-metali-proton-dyskryminacja-i1256734666.html

Proszę o rady co do tej wykrywki jestem amatorem który chce zacząć zabawę z wykrywaczem
Napisano
Witam. Było już na temat tego wykrywacza sporo na forum. Wystarczy poszukać. Proton jest wykrywaczem świetnym na początek. Dobry do dużych stalowych rzeczy. Na monety się za bardzo nie nadaje. Ma jakąś tam dyskryminację która nie jest dobra ale zawsze może się przydać. Jeżeli jesteś początkującym to ten wykrywacz oprócz jabla jest dobrym sprzętem na początek. Jeżeli ci się nie spodoba ten sport" to nie będzie za bardzo szkoda wydanych pieniędzy, sprzedasz i będziesz żył swoim życiem :)

Pozdrawiam!!!
kacell
Napisano
jeszcze zależy bo nie napisałeś czego chcesz szukać? jeżeli militarki to proton się nada,a jak sie nastawiasz na kolorek to dozbieraj sobie 200 zł i w zimie kup sobie ace 150 z drugiej ręki...
Napisano
ja już chodziłem z wykrywą kolegi i wiem co znaczy kopać co 10 kroków i znajdować gwóźdź ale zawsze tłumacze sobie że tam gdzieś leży schowany stg i czeka na mnie :) ( wiem marzenia ale mam motywacje :P ) tak głównie chciałbym szukać militarki monetki mnie raczej nie interesują
  • 6 months later...
Napisano
Jabel też ma dyskryminacje wielkościową,ja śmigałem na obu tych wykrywaczach i różnicy nie widziałem.Na militarkę dobry i w nie zaśmieconym terenie.
Napisano
Posiadam tą wykrywkę i nie narzekam. Ma namierzanie coś jak pinpointer w ace250 więc nie ma problemu z lokalizacją znaleziska ( pod warunkiem, że nie jest głęboko )
Pozdrawiam
Napisano
ja jak byłem na kupnie wykrywacza to dożo czytałem o tych pi (Jabel,Pulsar,Proton) i wyszło mi, że najlepszy będzie proton i się nie pomyliłem chodzę z nim już dwa lata i jest git:)