krank Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2010 piszę ponieważ mam problem z kluczem do gry,problem w tym że klucz już kiedyś został aktywowany,skąd wziąść nowy klucz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kleeberczyk Napisano 7 Sierpień 2010 Share Napisano 7 Sierpień 2010 Jeśli raz został użyty drugi raz nie możesz, nowy trzeba kupić bo inaczej to się nie da ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kleeberczyk Napisano 7 Sierpień 2010 Share Napisano 7 Sierpień 2010 Tyle, że klucz masz przy grze od razu. Oddzielnie to nie wiem czy sprzedają, raczej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcat3 Napisano 7 Sierpień 2010 Share Napisano 7 Sierpień 2010 Witam.Mialem taki sam problem...musialem kupic nowa gre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krank Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2010 no to lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemianka Napisano 7 Sierpień 2010 Share Napisano 7 Sierpień 2010 Zawsze mozesz na sklepie spisac klucz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krank Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2010 ciekawie jak mogę spisać jak key jest w środku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tradytor Napisano 8 Sierpień 2010 Share Napisano 8 Sierpień 2010 Kupiłeś nową grę i taki problem ? Jeśli tak to zadzwoń lub napisz do nich miałem tak samo.Nowa gra wbijam klucz i lipa pisze że już klucz w użyciu po napisaniu przysłali drugi i wszystko ok. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krank Napisano 8 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2010 jak do nich napisać? daj jakieś namiary gdzie mam napisać i jak ty im napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tradytor Napisano 8 Sierpień 2010 Share Napisano 8 Sierpień 2010 Dawno to było nie pamiętam już co dokładnie napisałem.A adres i numer tel. pomocy technicznej masz albo z tyłu na pudełku, albo w takiej małej książeczce gdzie jest instrukcja.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilpo Napisano 11 Wrzesień 2010 Share Napisano 11 Wrzesień 2010 Ten sam problem miał mój syn. Kupił używaną grę z wykorzystanym kluczem. Efekt oczywisty :) gra zablokowana. Napisałem więc do Cenegi, która skierowała mnie do Steama. Ci odpowiedzieli bym skontaktował się ze sprzedawcą w celu wymiany gry. Nowego klucza nie dostanę. Jak Orchestra, to tylko nowa, zafoliowana ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.