krank Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Napisano 7 Sierpień 2010 piszę ponieważ mam problem z kluczem do gry,problem w tym że klucz już kiedyś został aktywowany,skąd wziąść nowy klucz?
Kleeberczyk Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Jeśli raz został użyty drugi raz nie możesz, nowy trzeba kupić bo inaczej to się nie da ;)
Kleeberczyk Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Tyle, że klucz masz przy grze od razu. Oddzielnie to nie wiem czy sprzedają, raczej nie.
tomcat3 Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Witam.Mialem taki sam problem...musialem kupic nowa gre.
krank Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Napisano 7 Sierpień 2010 ciekawie jak mogę spisać jak key jest w środku...
Tradytor Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 Kupiłeś nową grę i taki problem ? Jeśli tak to zadzwoń lub napisz do nich miałem tak samo.Nowa gra wbijam klucz i lipa pisze że już klucz w użyciu po napisaniu przysłali drugi i wszystko ok. Pzdr
krank Napisano 8 Sierpień 2010 Autor Napisano 8 Sierpień 2010 jak do nich napisać? daj jakieś namiary gdzie mam napisać i jak ty im napisałeś
Tradytor Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 Dawno to było nie pamiętam już co dokładnie napisałem.A adres i numer tel. pomocy technicznej masz albo z tyłu na pudełku, albo w takiej małej książeczce gdzie jest instrukcja.Pzdr
wilpo Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 Ten sam problem miał mój syn. Kupił używaną grę z wykorzystanym kluczem. Efekt oczywisty :) gra zablokowana. Napisałem więc do Cenegi, która skierowała mnie do Steama. Ci odpowiedzieli bym skontaktował się ze sprzedawcą w celu wymiany gry. Nowego klucza nie dostanę. Jak Orchestra, to tylko nowa, zafoliowana !
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.