Skocz do zawartości

Red Orchestra


krank

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
piszę ponieważ mam problem z kluczem do gry,problem w tym że klucz już kiedyś został aktywowany,skąd wziąść nowy klucz?
Napisano
Kupiłeś nową grę i taki problem ? Jeśli tak to zadzwoń lub napisz do nich miałem tak samo.Nowa gra wbijam klucz i lipa pisze że już klucz w użyciu po napisaniu przysłali drugi i wszystko ok. Pzdr
Napisano
Dawno to było nie pamiętam już co dokładnie napisałem.A adres i numer tel. pomocy technicznej masz albo z tyłu na pudełku, albo w takiej małej książeczce gdzie jest instrukcja.Pzdr
  • 1 month later...
Napisano
Ten sam problem miał mój syn. Kupił używaną grę z wykorzystanym kluczem. Efekt oczywisty :) gra zablokowana. Napisałem więc do Cenegi, która skierowała mnie do Steama. Ci odpowiedzieli bym skontaktował się ze sprzedawcą w celu wymiany gry. Nowego klucza nie dostanę.
Jak Orchestra, to tylko nowa, zafoliowana !

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie