vonadamski Posted July 9, 2010 Author Share Posted July 9, 2010 Witam!!!Jestem zielony w temacie a mam kilka sztuk starych mebli i chciałbym je zidentyfikować. Czy są jakieś katalogi itp.?Z góry dzięki za pomoc.Z poważaniem vonadamski Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxi0 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Przyłączam się do pytania też mam starą komodę w domu i nie wiem czy jest coś warta czy jest tylko stara.Dzięki za wszelkie informacje.Pozdrawiam Sławek-boxi0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PALADYN Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Wstawcie jakieś foty może ktoś pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
mecenas12 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 wszystko co stare ma jakąś wartość :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ms Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 jakąś" - to jest bardzo trafne określenie bowiem bardzo pojemne, a dzięki temu bezpieczne do stosowania. Stosujący daje sygnał w postaci nadziei posiadaczowi przedmiotu z gatunku starocia, natomiast odbiorca komunikatu przyjmując go rozbudza żądze na rychłe wzbogacenie się w wyniku dokonania analizy powyższego określenia w wymiarze finansowym. Nadziejo trwaj! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwierzu Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Sory ze nie w temacie...Gdzie sie podziewałes Panie vonadamski?:) Wszystko o.k u Ciebie?PozdrawiamZwierz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villmark Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 W sprawię mebli proszę przesłać ich fotografię na adres wnetrza@gmail.com. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewald Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Jezeli chodzi o meble prosze zdjecia na e-mail renowacja3@wp.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived