Skocz do zawartości

Sochaczew


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem początkującym poszukiwaczem. Wraz z synkiem mamy zamiar rozpocząć przygodę z wykrywaczem.Zakupiłem Garett 250 ace. Prosiłbym szanownych kolegów o doradztwo w zakresie użytkowania tego wykrywacza oraz terenów w okolicach Sochaczewa gdzie moglibyśmy znaleźć jakies ciekawe monetki czy przedmioty. Z góry dziekuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej samemu rozpracowac sprzet wtedy go najlepiej poznasz i sie osluchasz ;) a informacji na temat miejscszukaj w necie, ksiazkach, stare mapy poruwnoj. i rozmawiaj z naocznymi swiadkami;) totyle odemnie. pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po polach nie chodzę, więc Ci nie doradzę, ale dla opanowania sprzętu proponuję Budy Stare. W miarę cicho, spokojnie, nie za dużo odłamków, śmieci też nie za ola, no i przynajmniej bez łusek i łódek nie wrócisz. Najlepiej skombinuj przedwojenną mapę, to będziesz wiedział gdzie i jakie były drogi i lasy. Na szlifowanie sprzętu odradzam Bolimów, bo tam się zakopiesz w odłamkach, chyba że druga linia w ziemiankach, tam mniej odłamków, ale prawie wszystkie doły przeszukane ( nie koniecznie dokładnie ), no i Czerwonka, tam oprócz odłamków, dużo przedmiotów niebezpiecznych. Jeżeli chodzi o monety, to napiszę Ci na priva.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. W sadzie, pod kościołem, dokładnie na boisku zbudowanym chyba z pomysłu księdza, w czasie równania terenu znalazłem sporo boratynek i parę monet z Księstwa Warszawskiego. 0becnie w wyniku poszerzania skarpy przy kościele, boisko to jest już powoli zasypywane. Mnie monety aż tak bardzo nie interesują, ale może komuś się uda jeszcze coś znaleźć. A jak się uda, to niech się pochwali, bo jestem ciekawy co tam jeszcze zostawiłem dla innych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach