piotrek77 Posted May 25, 2010 Author Share Posted May 25, 2010 Witam wszystkich. Jestem początkującym poszukiwaczem. Wraz z synkiem mamy zamiar rozpocząć przygodę z wykrywaczem.Zakupiłem Garett 250 ace. Prosiłbym szanownych kolegów o doradztwo w zakresie użytkowania tego wykrywacza oraz terenów w okolicach Sochaczewa gdzie moglibyśmy znaleźć jakies ciekawe monetki czy przedmioty. Z góry dziekuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wow Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 najlepiej samemu rozpracowac sprzet wtedy go najlepiej poznasz i sie osluchasz ;) a informacji na temat miejscszukaj w necie, ksiazkach, stare mapy poruwnoj. i rozmawiaj z naocznymi swiadkami;) totyle odemnie. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
wow Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 ale porozmawiam jutro ze znajomym, bo on ma kanarka, to ci wszystko objasni co i jak;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyfus Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 odnośnie Ace 250 i ustawień - szukaj tutaj :http://odkrywca.pl/forum.php?id_forum=1lub :http://odkrywca.pl/search/index.php?sq=ustawienia+ace+250&ws=txt&id_forum=all&forum=on-pozdro- Link to comment Share on other sites More sharing options...
wow Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 no widzisz i juz masz info co ijak. jak bys cegos nie rozumialpisz domnie na aila. wowkrk@interia.pl a ja sie porozumiem zkolega i on wylumaczy;) Link to comment Share on other sites More sharing options...