kowacz Napisano 10 Kwiecień 2010 Autor Napisano 10 Kwiecień 2010 Witam, w tak smutnym dniu wyszło coś takiego.Proszę o pomoc w id.
krank Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 http://www.odkrywca.pl/uwaga-prosze-przeczytac-przed-dodaniem-tematu-dzial-monetyguzikimedalepieczeci-i-inne-,658082.html#658082 poczytaj kolego :)
kowacz Napisano 10 Kwiecień 2010 Autor Napisano 10 Kwiecień 2010 Wybaczcie roztargnienie.uzupełniam informacje: srebro, średnicę trudno określić, ponieważ jest to jakiś siekaniec. Pismo wydaje się być arabskim.
krank Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 ciężka sprawa coś wywnioskować z tego kawałka...
krank Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 kopijnik dobry jesteś :) ja zachodziłem w głowę co to za moniak
kowacz Napisano 10 Kwiecień 2010 Autor Napisano 10 Kwiecień 2010 Czy to coś popularnego? Nie znam się za bardzo na monetach.
faraon1 Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 Siekańce często występują w skarbach przeszukaj dokładnie okolice takich monet może być więcej.
kowacz Napisano 10 Kwiecień 2010 Autor Napisano 10 Kwiecień 2010 W pobliskim miejscu wyszła jeszcze ciekawa ozdoba.W mojej opinii z jakiegoś komtusza kupieckiego, ale oczywiście mogę się mylić. Srebro, wymiary mniej więcej 10x10x10 mm.
kowacz Napisano 10 Kwiecień 2010 Autor Napisano 10 Kwiecień 2010 Bardzo dziękuję za pomoc.Proszę jeszcze o jedną odpowiedź dotyczącą monety. Czy jest to coś popularnego?
tyfus Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 http://www.nbportal.pl/pl/np/numizmatyka/historia-monet/sredniowiecze/swiat-dirhemy-arabskiehttp://archeologia.w.toruniu.pl/grzybowo/rozne/artykul1.htmmyślę, że to je jest chyba częste znalezisko-pozdro-