Hansdekawka Napisano 18 Październik 2009 Autor Napisano 18 Październik 2009 Kolejny raz jestem zszokowany!!!Ale zobaczcie sami!!!http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=122425407&pageNumber=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7600&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.s
Hansdekawka Napisano 19 Październik 2009 Autor Napisano 19 Październik 2009 Jaką fantazję???, moim zdaniem ma zryty beret,jestem ciekaw co on jara???bo dość mocno kopie,jak widać.
Klemens Forel Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Dobrze że to tylko model a nie 1:1.Ale gibon miał fantazje;)-zrobił to z rozczarowania prędkością dykty albo nie lubi zapachu spalinek mixolowych.To taki artsta od syrenki jak ten z filmu Nie lubie poniedziałków" Albo poprostu pop.ły mu sie części od dwóch modeli i po pijaku je posklejał i wyszło takie coś :)
Klemens Forel Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 EEEEEEEEEE to model bo chyba nie prawdziwe...
Hansdekawka Napisano 19 Październik 2009 Autor Napisano 19 Październik 2009 @ Klemens,to jest jeżdżący wynalazek, nie żaden model.Opis: DKW NZ 350 YAMAHA R6 Das Motorrad wurde auf Basis DKW NZ 350 1940 Jahre nachgebaut, Motor und rahmen von YAMAHA, Model: custom build, Category: chopper/cruiser, 4 Zylinder, 53 P.S., Hubraum 400 cm3, Motor XJ 400 (YAMAHA). Das Motorrad ist mit Dokumenten und für den Straßenverkehr benutzbar. Professionelle Verarbeitung der Ersatzteile, im neuen Zustand, alle Ersatzteile sind bei YAMAHA sowie YAMAHA Händler verfügbar."Znaczy to jak następuje:DKW NZ 350 Sahara R6 Motocykl został zbudowany na bazie DKW NZ 350 z roku 1940, silnik i rama od Yamahy, model: custom build, kategoria chopper/cruiser, 4 cylindry, 53 koni mech., pojemność 400 ccm, silnik XJ 400 (Yamaha). Motocykl jest z dokumentami i może być używany w ruchu ulicznym. Profesjonalne wykonanie części zamiennych, w nowym stanie, wszystkie części zamienne są osiągalne u Yamahy, lub u przedstawiciela Yamahy.A więc tylko kupić i jeźdźić ( na rekonstrukcje w RP na przykład, obok rusków-sahara DKW Sahara/Yamaha jeździć może).
esterendensen Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 Sama idea stworzenia takiego pojazdu to chory pomysł.Z kilku względów nie ma to sensu.Raz,że powstał na bazie motocykla zabytkowego(a jak każdy wie-jest ich coraz mniej,a nie więcej.Dwa,że połączenie starej konstrukcyjnie ramy z nowoczesnym silnikiem to niezbyt dobry pomysł.Na dodatek to po prostu jest brzydkie i niefunkcjonalne...
esterendensen Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 Sama idea stworzenia takiego pojazdu to chory pomysł.Z kilku względów nie ma to sensu.Raz,że powstał na bazie motocykla zabytkowego(a jak każdy wie-jest ich coraz mniej,a nie więcej.Dwa,że połączenie starej konstrukcyjnie ramy z nowoczesnym silnikiem to niezbyt dobry pomysł.Na dodatek to po prostu jest brzydkie i niefunkcjonalne...
dr.tommy Napisano 23 Październik 2009 Napisano 23 Październik 2009 Brzydkie nie jest do dobrze wykonane i jak na taki wynalazek nawet z pewnym smakiem i napewno może sobie teraz mówić mam najszybszą dykte na świecie" ;)
db Napisano 23 Październik 2009 Napisano 23 Październik 2009 NZ'eta to nie znów taki rarytas, fajne zestawienie. Wykonawca miał niezłą fantazje i za to mu brawa. Jesli dostal TUV na poruszanie się po ulicy to musi byc pełen profesjonal, a u nas w kraju.... 20 lat do tyłu, bo na razie prym wiedzie wkładanie silników BMW do ruskich zaprzęgów. Żenujący jest poziom polskiego customizingu.
Hansdekawka Napisano 23 Październik 2009 Autor Napisano 23 Październik 2009 @DB,Żenujący jest poziom polskiego customizingu."i tu sie mylisz bardzo kolego sympatyczny.Polski customizing wysoko stoi,i nie daje ciała, jak np. szkopy.
db Napisano 24 Październik 2009 Napisano 24 Październik 2009 kolego Hansdekawka:poza kilkoma osobami w naszym kraju, którzy potrafią coś zrobić na światowym poziomie, my w kraju jesteśmy głęboko w d...e. Żyje motocyklizmem nie rok, dwa czy dwadzieścia i widziałem nie jedno, to samo w automobilizmie...porównanie do Niemiec jest niedorzeczne, ale żebyśmy mieli chociaż poziom Czech, byłoby wspaniale.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.