rob444 Napisano 17 Sierpień 2009 Autor Napisano 17 Sierpień 2009 Problem wykrywacz wzbudził sie i nie przestawał wysyłać dzwięków różnej tonacji. Po wyłaczeniu i odpoczynku pracował sprawnie przez około 5 min, póżniej to samo. obudowa elektroniki była bardzo ciepła. Zakupiony nowy - okres użytkowania 12 miesiecy. Proszę o info czym może być spowodowana taka awaria.
rob444 Napisano 18 Sierpień 2009 Autor Napisano 18 Sierpień 2009 Panowie czy ktoś posiada opisany wykrywacz, bardzo chetnie wymienie poglądy na temat skuteczności i zasięgów.
meteor1 Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Sprawdzić baterie, zresetować - tyle można samemu , jak nie znajdzie się przyczyny to tylko serwis. Sprzęt 12 m-cy, to powinien być jeszcze na gwarancji.Nie mam doświadczenia z awariami tego sprzętu - jak dotąd nidy mi się to nie przytrafiło. Kilka razy miałem jednak podobny objaw z dźwiękami, nie zauważyłem jednak wzrostu temperatury obudowy. Reset likwidował problem. Występowało to po złożeniu i włączeniu sprzętu po transporcie.Pozdrawiam
luzik400 Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Sprawdż baterie czy są prawidłowo włożone.
rob444 Napisano 19 Sierpień 2009 Autor Napisano 19 Sierpień 2009 Próba z resetem nie przynosiła efektów użytkowałem sprzęt dosyć intensywnie przez około 8 h przy 30 C. Zastanawiam sie czy temperatura mogła mieć wpływ na zachowanie się wykrywacza.Znalazłem natomiast pewien sposób na eliminację tej awarii po dostroieniu ręcznym. Ale wtedy traci na zasięgu.
adek_ Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 moge jedynie napisac ze chodzilem ze swoim 2500 w temperaturze od minus 10 do plus 35, deszczu, błocie, często bez osłonki i nigdy nic mi sie nie przydarzylo takiego.