kreciucha Napisano 5 Lipiec 2009 Autor Napisano 5 Lipiec 2009 Witam, chciałam z góry powiedzieć, że zupełnie nie znam się na sprzęcie poszukiwawczym, a chciałabym kupić tacie na urodziny wykrywacz metali. Interesowałby mnie wykrywacz w cenie do 2,5 tys. Chciałabym wiedzieć także gdzie najlepiej zakupić taki sprzęt. Bardzo proszę o pomoc.
Prezes14 Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 Cześć.a co tata bardziej lubi ? militarka czy monetki itd ? jak i to i to to whites XLT byłby dobrym sprzętem. Pozdro
kreciucha Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 Dziękuje bardzo za pomoc. Wydaje mi się, że tate interesowałyby i monety i militaria.
albertus32 Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 wiec zakup typowo uniwersalne detektorki, poczytaj posty na forum w wyszukiwarce i porównaj sprzety . Nic nie piszesz o Tacie, czy to jego pierwszy detektor, jesli pierwszy to oczywiście XLT jest bardzo dobry( sam nie posiadam, lecz wnioskuje to z opisów), jednakże jest troszkę skomplikowany w ustawieniach i sugrowałbym cos prostszego , bo Tata po kilku wypadach z prezentu zrobi komus prezent....z uniwersalnych, poleciłbym proxime, na monetki i do lasu ( prawdziwy statyk} , no i mixerek. Polecam bo sam posiadałem przez 1.5 roku.Reasumujac- zwoje mózgowe masz, poczytaj i kupuj, jednakże co najwazniejsze- pytaj. ( jest wielu kolegów co pomoga w wyborze- wybierz kilka, wybierzemy ten jeden)pozdrawiam