GeneralRemek Napisano 17 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2009 Witam!Mam kilka pytań co do hełmu, który restauruję. Jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie, więc proszę o wyrozumiałość, nawet jeżeli moje pytania będą głupie.1. Jaką funkcję pełnią w hełmie M40 nity? Przytrzymują fasunek, obręcz?2. Jak umieścić równo kalkę na hełmie? Chcę, żeby wszystko się zgadzało.3. Czy takie nity:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=655825187Będą pasowały do tego fasunku? (patrz pytanie 2)http://www.allegro.pl/item663247597_fasunek.htmlDziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek94 Napisano 17 Czerwiec 2009 Share Napisano 17 Czerwiec 2009 http://odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=529241#597505 poczytaj a znajdziesz odpowiedzi XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GeneralRemek Napisano 18 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 18 Czerwiec 2009 Dzięki. Jeszcze jedno pytanie. Z jakich części musi się składać wewnętrzna część garnka? Tak żeby fasunek trzymało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek94 Napisano 18 Czerwiec 2009 Share Napisano 18 Czerwiec 2009 z tego co mi wiadomo musisz miec obręcz którą montujesz do nitów chyba nie powiem ci na pewno bo zapomniałem niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermanos Napisano 19 Czerwiec 2009 Share Napisano 19 Czerwiec 2009 obręcz trzyma sie na 3 nitach: 2 po bokach i 1 z tyłu. nic wiecej z tego co wiem. też wlasnie odnawiam m40. te nity co dales link wyglądają ok. ja zamiast kupowac ocalilem resztkę starych i je doprowadzilem do stanu jak trzeba. teraz czekam bo ojciec kolegi ma mi go polakierowac na sobotę.Herman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...