piotr777 Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2009 Proszę o wydatowanie,i pochodzenie jeśli to możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr777 Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2009 szerokość 2,4cmwysokość 2.7cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
8total4 Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 XVIIIw, ale pewnie poczatek.Nie znam się na wizerunkach świętych, ale wydaje mi się że na Awersie - NMP z Dzieciatkiem, a na rewersie Św. Dominik.produkcja może być rzymska, niestety nie widac zbyt wielu szczegółów.pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goldbaum Napisano 9 Kwiecień 2009 Share Napisano 9 Kwiecień 2009 Święty Alojzy Gonzaga sądząc po wydatnym nosie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EMPAI Napisano 10 Kwiecień 2009 Share Napisano 10 Kwiecień 2009 he,heNochal wydatny ale nie sądze by to był Gonzaga.Przecież on zmarł w wieku 23 lat a ten wizerunek przedstawia łysiejącego pana w wieku przynajmniej średnim.Chyba że się zestarzał razem z medalikiem :) ( jak u Oscara Wilde )piotrze777A może da się odcyfrować chociaż parę widocznych literek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goldbaum Napisano 10 Kwiecień 2009 Share Napisano 10 Kwiecień 2009 Ja tam widzę S ALOYS od Aloysius czyli Alojzy, a przed nochalem widać o od Gonzaga, ale może faktycznie się mylę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...