keniker Posted October 30, 2008 Author Share Posted October 30, 2008 Witam jestem początkującym dopiero zaczynam przygodne z poszukiwaniami nie znam się zabardzo na sprzętach i nie wiem jaki sprzęt wybrać. Mam Na oku ten oto wkrywacz: http://allegro.pl/item468998078_wykrywacz_metali_regulacja_sygnal_dzwiekowy_100.htmlCo o nim sądzicie czy jest dobry ?Prosze o sugestje i komętarze Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzieci3 Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Witam,tyle samo znajdziesz mając do dyspozycji samą saperkę.Szkoda nawet tej 100-ki,cena mówi sama za siebie.Poczytaj forum,masz do pomocy również wyszukiwarkę.Pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdziss15 Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 odradzam zakup co najwyżej możesz znaleźć czołg pod dywanem tym czymś Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabis94 Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 kupując swój pierwszy wykrywacz kupiłem ,bardzo podobny za 500pln.. idąc na pierwsze wykopki z kolegą z F2 ,tylko dzięki jemu nie rozwaliłem go o drzewo.Oddałem go sprzedawcy dołożyłem jeszcze 400plnów i kupiłem większego Ptaszka:)Piska aż miło:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zone51 Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 kolego dołóż troszeczkę a sprzedam ci swego ACE 150 na początek :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
keniker Posted November 1, 2008 Author Share Posted November 1, 2008 Witam przeglądałem stare wątki na temat wykrywaczów i znalazłem parę tanich i podobno nie złych wykrywaczy o to one: - Jabel - Pulsaroraz jeden z allegro:http://allegro.pl/item469350810_impulsowy_wykrywacz_metali.html#galleryi jeszcze dodam ze bardziej interesuje mnie militarka niz drobnica. Pozdrawiam Prosze o odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...